KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Cut The Mustard
słodycze i przekąski
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Stypendia na rozwój pasji w kampanii Twister
1 czerwca 2024 roku rusza druga edycja kampanii marki Twister – „Rozkręć się z Twisterem – Odkryj Kosmos Możliwości”. To okazja dla młodych talentów, by rozwijać swoje pasje i zdobyć atrakcyjne ...
2024-06-04 Soft drinks
firmy:
Unilever
,
Cut The Mustard
,
Mindshare
marki:
Twister
Stypendia na rozwój pasji w kampanii Twister
×
Cut The Mustard wygrała przetarg PepsiCo.
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos. Współpraca obejmuje m.in. opracowanie ...
2024-02-27 Soft drinks
firmy:
Frito Lay
,
PepsiCo
,
Cut The Mustard
marki:
Doritos
,
Lay's
Twister wspiera młode talenty
Marka Twister prowadzi aktywację skierowaną do nastolatków i rodziców. „Rozkręć się z Twisterem” celuje w młode talenty, zachęcając do udziału w Twister Camp. Kampania odbywa się z udziałem TikTokerów, partnerami akcji ...
2023-06-29 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
Cut The Mustard
,
Mindshare
marki:
Twister
Lotte Wedel promuje lody OH!
Rusza nowa kampania lodów OH!, w której E.Wedel zachęca, aby zawsze wyrażać siebie i stawiać na swój indywidualizm. W swojej kampanii marka zachęca do tego, by poszukiwać swojego ulubionego smaku i ...
2023-05-17 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
Cut The Mustard
,
Liquid Thread
,
Przestrzeń
,
Walk PR
,
Zenith
marki:
E.Wedel
Lotte Wedel promuje lody OH!
×
Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV
Trwa kampania marki "Drugie Śniadanie", czyli przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Do jedzenia Drugiego Śniadania zachęca w spotach Albert Einstein. Według odkrywcy teorii względności musy owocowe i warzywne Drugie Śniadanie ...
2019-10-18 Soft drinks
firmy:
ZPOW Dawtona
,
Cut The Mustard
,
WaveMaker
marki:
Drugie Śniadanie
Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Unilever [2]
› Frito Lay [1]
› Lotte Wedel [1]
› PepsiCo [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [2]
› mleko [1]
firmy marketingowe
› Mindshare [2]
› Liquid Thread [1]
› Przestrzeń [1]
› Walk PR [1]
› WaveMaker [1]
› Zenith [1]
marki
› Twister [2]
› Doritos [1]
› Drugie Śniadanie [1]
› E.Wedel [1]
› Lay's [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA