KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
innowacje i nowości
OMD Media Direction
Liczba wyszukanych artykułów: 10
Marka Rockstar z nowym pozycjonowaniem
Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 r. dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią. Obejmuje ona nowe pozycjonowanie oraz wzornictwo opakowań. Hasło "Rockstar. Przejmij scenę" ...
2021-04-21 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
OMD Media Direction
,
Przestrzeń
,
Questia Communications
marki:
Rockstar
Marka Rockstar z nowym pozycjonowaniem
×
poprzedni
następny
Pepsi Mango nowym wariantem smakowym marki
W tym roku PepsiCo najsilniej w swojej historii działań promocyjnych stawia na rozwój segmentu produktów bezcukrowych - obecnie firma poszerza ogólnopolską ofertę o nową Pepsi o smaku Mango. W ten ...
2020-04-28 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Artegence
,
BBDO
,
OMD Media Direction
,
Questia Communications
marki:
Pepsi
Pepsi Mango nowym wariantem smakowym marki
×
poprzedni
następny
Nowa kampania Pepsi z udziałem (nie)zwykłych ludzi
Trwa letnia kampania Pepsi, która jest wprowadzeniem nowego, globalnego pozycjonowania Pepsi - FOR THE LOVE OF IT. Komunikacja skupiona jest wokół uznania dla postaw i pasji młodych ludzi. Marka zachęca do ...
2019-09-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Artegence
,
BBDO
,
Good Looking Studio
,
Makata
,
OMD Media Direction
,
Papaya Films
,
Questia Communications
marki:
Pepsi
Nowa kampania Pepsi z udziałem (nie)zwykłych ludzi
×
Imbirowa nowość w portfolio marki Pepsi
Pepsi Ginger to nowy na polskim rynku napój typu cola o smaku imbirowym, który już od stycznia 2019 roku dostępny jest na sklepowych półkach i na stałe zagości w ofercie producenta ...
2019-02-04 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Artegence
,
BBDO
,
OMD Media Direction
,
Questia Communications
marki:
Pepsi
Imbirowa nowość w portfolio marki Pepsi
×
poprzedni
następny
Kampania Mirindy „Za dobre, by wybrać”
Kampania marki pod hasłem "Za dobre, by wybrać" wspiera wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków Mirindy - mandarynki oraz o smaku czerwonej pomarańczy. W ubiegłych edycjach kampanii Mirindy konsumenci mogli ...
2018-07-04 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
Kampania Mirindy „Za dobre, by wybrać”
×
Kampania "Bitwa Smaku" marki Mirinda
Trwa nowa kampania napoju marki Mirinda "Bitwa Smaku". Aktywacja polega na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który wejdzie do stałej sprzedaży. Do współpracy zaproszono youtuberów - Ravgora ...
2017-07-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
Kampania "Bitwa Smaku" marki Mirinda
×
Pepsi w legendarnej odsłonie
Na rynek powraca Pepsi w limitowanej edycji z lat 80. Na sklepowych półkach konsumenci mogą znaleźć napój w unikalnej puszce i butelce z logo vintage. Dodatkowo w ramach promocji "Legendarna Edycja ...
2015-10-21 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Pepsi
Pepsi w legendarnej odsłonie
×
Nowy smak Rockstar Energy Drink
Marka Rockstar Energy Drink (PepsiCo) wprowadza do portfolio nowy smak: Lemon & Lime. Produkt dostępny jest w wygodnych puszkach o pojemności 250 ml. Wprowadzenie nowego smaku wspierane jest kampanią „Porusz Swoje ...
2015-03-16 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Rockstar
Nowy smak Rockstar Energy Drink
×
poprzedni
następny
Nowa Pepsi Max bez cukru
Do sklepów w całej Polsce trafiła właśnie nowa wersja Pepsi Max. Napój w zmienionej recepturze, został stworzony we współpracy z polskimi konsumentami. - Wiedzieliśmy, że Polacy poszukują napoju bez cukru ...
2014-02-28 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Pepsi
Nowa Pepsi Max bez cukru
×
poprzedni
następny
Herbapol Lublin wdraża nową strategię
Marka Herbapol ogłosiła rozpoczęcie kampanii "Masz to w naturze", nagłaśniającej jej nową strategię marketingową. Wdrożenie strategii obejmie lifting logotypu, zmianę wyglądu opakowań oraz przeprowadzenie kampanii telewizyjnej i innych działań marketingowych. Pierwsze ...
2012-10-17 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
OMD Media Direction
,
San Markos
marki:
Herbapol
Herbapol Lublin wdraża nową strategię
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [10]
działy
› promocje i PR [10]
firmy produkcyjne i handlowe
› PepsiCo [9]
› Herbapol Lublin [1]
kategorie rynkowe
› kawa i herbata [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› OMD Media Direction [10]
› BBDO [8]
› Questia Communications [4]
› Artegence [3]
› Questia [3]
› Deloitte Digital [2]
› Digital One [2]
› Good Looking Studio [1]
› Makata [1]
› Papaya Films [1]
› Pink Pepper Media [1]
› Przestrzeń [1]
› San Markos [1]
marki
› Pepsi [5]
› Mirinda [2]
› Rockstar [2]
› Herbapol [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA