KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
Lidl
Biedronka
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency we wrześniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o 25 zł w skali miesiąca i 24 ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
POLOmarket
,
Selgros Cash&Carry
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
×
Koszyk świątecznych produktów podrożał o 13%
Inflacja w Polsce spada od kilku miesięcy, jednak przygotowanie świątecznego stołu będzie droższe niż przed rokiem. Z najnowszych danych ASM Sales Force Agency wynika, że średnia cena koszyka świątecznego wzrosła w ...
2023-12-19 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Intermarche
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Sieci dyskontowe najważniejszym partnerem Makaronów Polskich
Grupa Makarony Polskie opublikowała wyniki za I półrocze 2017 r. Grupa zwiększyła przychody ze sprzedaży o niespełna 7% do 66 mln PLN. Wzrost w segmencie makaronów wyniósł ok. 3,9% (1 mln ...
2017-08-31 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Makarony Polskie
marki:
Stoczek
Badania zakupów spożywczych online
Zakupy spożywcze przez internet to aktywność, która na stałe wpisała się w wirtualne zachowania Polaków - pokazuje badanie IRCenter. Ponad połowa osób kupujących artykuły spożywcze online robi to regularnie co najmniej ...
2016-10-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
,
Tesco
Jubileuszowa edycja nagród Superbrands
Po raz 9. rozdano Statuetki Superbrands, nagradzając przedstawicieli 46 najsilniejszych marek. Laureaci odebrali 23 statuetki Superbrands, przyznawane najsilniejszym markom konsumenckim oraz 7 statuetek Business Superbrands dla marek korporacyjnych i B2B ...
2014-05-29 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Da Grasso
,
Lidl
,
Mokate
,
Tesco
marki:
Polski Cukier
,
Morliny
,
Loyd
,
Krakus
,
Cisowianka
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [7]
działy
› handel [6]
› badania [5]
› promocje i PR [2]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [7]
› Carrefour [3]
› Aldi [2]
› Netto [2]
› Tesco [2]
› Auchan [1]
› Da Grasso [1]
› E.Leclerc [1]
› Intermarche [1]
› Kaufland [1]
› Makarony Polskie [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mokate [1]
› POLOmarket [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [6]
› napoje bezalkoholowe [4]
› słodycze i przekąski [4]
› inne produkty [3]
› alkohol [2]
› mleko [2]
› kawa i herbata [2]
marki
› Cisowianka [1]
› Krakus [1]
› Loyd [1]
› Morliny [1]
› Polski Cukier [1]
› Stoczek [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA