KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
innowacje i nowości
Opus B
Starcom
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Delecta rozgrzewa w ferie
Sanki, lepienie bałwana, rzucanie się śnieżkami - to tylko niektóre ze sposobów spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu w czasie ferii. Aby ochronić się przed przeziębieniem, marka Delecta zachęca do przygotowania ...
2019-01-08 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
38 PR & Content Communication
,
Opus B
,
Starcom
marki:
Delecta
Delecta rozgrzewa w ferie
×
Delecta promuje święta pachnące piernikiem
Święta to czas spotkań z bliskimi, wokół choinki, a także w kuchni. Aby w tej ostatniej nie zabrakło aromatu korzennych przypraw, marka Delecta zachęca do własnoręcznego wypieku Pierniczków Z serca natury ...
2018-12-04 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
38 PR & Content Communication
,
Opus B
,
Starcom
marki:
Delecta
Delecta jesienią stawia na babeczki
Producent deserów, mieszanek, przypraw oraz dodatków do domowego wypieku ciast, promuje swoje sztandarowe, jesienne produkty - babeczki marchewkowe i dyniowe, do samodzielnego wypieku. Kampania promocyjna obejmuje emisję billboardów sponsorskich w telewizji ...
2018-10-02 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
38 PR & Content Communication
,
Opus B
,
Starcom
marki:
Delecta
973 powody do spotkania z Lajkonikiem
Wystartowała kampania telewizyjna promująca nowy wizerunek Lajkonika - jednej z najpopularniejszych polskich marek słonych przekąsek. Za strategię, rebranding oraz koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada Opus B. - W 2015 ...
2016-03-31 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
Opus B
,
Starcom
marki:
Lajkonik
Delecta promuje nowy wizerunek
Z początkiem marca Delecta - producent mieszanek do ciast, deserów oraz przekąsek instant - rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem "Prosto z serca". Działania zaplanowane na 6 tygodni w kluczowych stacjach ...
2016-03-01 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
MullenLowe
,
Opus B
,
Starcom
marki:
Delecta
Delecta promuje nowy wizerunek
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Bakalland [4]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [4]
› inne produkty [2]
firmy marketingowe
› Opus B [5]
› Starcom [5]
› 38 PR & Content Communication [3]
› MullenLowe [1]
marki
› Delecta [4]
› Lajkonik [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA