KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
Makro Cash & Carry
Liczba wyszukanych artykułów: 100
Rusza szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
„Spróbuj! A nóż, widelec zasmakujesz!” to hasło najnowszej edycji festiwalu. Akcja organizowana jest od 2018 roku w ramach programu odpowiedzialności społecznej Polskie Skarby Kulinarne przez sieć hurtowni MAKRO Polska. W Tygodniu ...
2024-11-04 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Rusza szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
×
poprzedni
następny
Już wkrótce 6. edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
Głównym celem festiwalu jest promocja rodzimej kuchni oraz lokalnych restauracji. Akcja, organizowana przez sieć hurtowni Makro Polska w ramach programu odpowiedzialności społecznej Polskie Skarby Kulinarne, potrwa od 4 do 24 listopada ...
2024-09-26 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Już wkrótce 6. edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
×
poprzedni
następny
Makro wspiera osoby dotknięte powodzią
Sieć hurtowni Makro Polska we współpracy z firmą Raben Logistics Polska oraz Federacją Banków Żywności dostarcza produkty spożywcze i wodę pitną na tereny objęte powodzią oraz organizuje zbiórki w całej Polsce ...
2024-09-19 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
Raben
On Board Think Kong dla Makro
Agencja On Board Think Kong (OBTK) nawiązała współpracę z Makro Polska, w ramach której przeprowadza kompleksowe działania SEO mające na celu optymalizację serwisu tydzień-kuchni-polskiej.pl oraz promowanie wyjątkowego wydarzenia – Tygodnia Kuchni ...
2024-08-12 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
On Board Think Kong
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl ...
2024-05-22 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
ODIDO
marki:
Fine Life
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
×
Jubileuszowa kampania Makro Polska
„Zmieniło się wszystko. No, prawie wszystko” to hasło najnowszej kampanii, prowadzonej przez sieć hurtowni Makro Polska z okazji 30-lecia działalności na polskim rynku. Jej celem jest pokazanie procesu zmian, jakie firma ...
2024-03-26 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
Beeffective
Jubileuszowa kampania Makro Polska
×
Akademia Inspiracji Makro ponownie otwarta
Nowoczesne centrum szkoleniowo-kompetencyjne dla przedstawicieli branży HoReCa znajduje się w nowo otwartej siedzibie MAKRO Polska, przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Pierwszy pokaz z degustacją odbył się 20 marca. Poprowadził go m.in ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Akademia Inspiracji Makro ponownie otwarta
×
poprzedni
następny
MAKRO wystartowało z ogólnopolskim cyklem „Ciao Italia”
Sieć hurtowni MAKRO Polska rozpoczęła cykl spotkań dla klientów HoReCa, poświęcony kuchni włoskiej. Firma przeprowadzi w tym roku kilkanaście wydarzeń o zasięgu ogólnopolskim. Inspiracją wiosennej edycji cyklu jest nowa książka „Tutto ...
2024-03-07 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
MAKRO wystartowało z ogólnopolskim cyklem „Ciao Italia”
×
Rusza kolejna edycja loterii ODIDO
Loteria jest skierowana do klientów sieci ODIDO, którzy mają szansę zdobyć jedną spośród 252 nagród dziennych, 6 tygodniowych oraz główną w formie 3 kart przedpłaconych o wartości dziesięciu tysięcy złotych każda ...
2024-02-22 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
ODIDO
Rusza kolejna edycja loterii ODIDO
×
Rusza Tydzień Kuchni Polskiej
Ta kluczowa akcja organizowana przez sieć Makro Polska w ramach Polskich Skarbów Kulinarnych potrwa do 26 listopada. Bierze w niej udział blisko 400 lokali z całego kraju. Tydzień Kuchni Polskiej to ...
2023-11-03 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Rusza Tydzień Kuchni Polskiej
×
poprzedni
następny
Makro publikuje książkę o włoskiej kuchni
Sieć hurtowni Makro Polska opublikowała książkę „Italia najlepsze potrawy pod słońcem.” Jej celem jest pokazanie różnorodności dań pochodzących z rozmaitych regionów oraz edukacja na temat kuchni włoskiej. Książka zawierają 30 receptur ...
2023-10-13 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Makro publikuje książkę o włoskiej kuchni
×
Makro zapowiada Tydzień Kuchni Polskiej
Niebawem rozpocznie się kolejna edycja Tygodnia Kuchni Polskiej. To kluczowa akcja organizowana z okazji Święta Niepodległości w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne. Głównym celem festiwalu, który potrwa od 3 do 26 ...
2023-09-05 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Makro zapowiada Tydzień Kuchni Polskiej
×
Rusza loteria urodzinowa ODIDO
Loteria ODIDO jest skierowana do wszystkich klientów sieci pod zielono-pomarańczowym szyldem. Do wygrania są nagrody dzienne, tygodniowe oraz główna o wartości trzydziestu tysięcy złotych. Loteria potrwa do końca września. Wielka Urodzinowa ...
2023-08-22 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
ODIDO
Rusza loteria urodzinowa ODIDO
×
Nowy cykl warsztatów dla branży HoReCa
Rusza kolejny cykl warsztatów skierowany do przedstawicieli branży HoReCa. „Z ognia” to spotkania, podczas których uczestnicy będą mogli poznać techniki BBQ, grillowania, wędzenia i pieczenia mięsa z wykorzystaniem niestandardowych przypraw i ...
2023-05-29 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Wirtualny spacer po ODIDO
Sieć hurtowa Makro Polska wprowadziła rozwiązania z obszaru nowoczesnej technologii. Za pomocą okularów VR oraz urządzeń mobilnych przedstawiciele sił sprzedaży mogą samodzielnie udać się na wirtualny spacer po wnętrzach sklepów ambasadorskich ...
2023-04-12 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
ODIDO
Wirtualny spacer po ODIDO
×
Makro osiągnęło planowane cele
Zespół Makro Polska osiągnął wyznaczone cele w 2022 roku. Firma m.in. odnotowała ponad miliard złotych obrotu w sprzedaży marek własnych, otworzyła setny sklep ambasadorski ODIDO, a w ramach zielonej transformacji przebudowała ...
2023-01-11 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Zielona transformacja w Makro
W ramach strategii zrównoważonego rozwoju Makro Polska prowadzi działania mające na celu minimalizację negatywnego wpływu na środowisko. Do końca 2023 roku sieć planuje przebudowę 2/3 swoich hal pod kątem rezygnacji z ...
2022-12-27 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Zielona transformacja w Makro
×
poprzedni
następny
Listeria monocytogenes w partii łososia atlantyckiego
W wyniku działań Inspekcji Weterynaryjnej stwierdzono obecność bakterii Listeria monocytogenes w partii łososia wędzonego dostępnego w sieci Makro Cash and Carry Polska. Spożycie żywności zanieczyszczonej Listeria monocytogenes może prowadzić do ...
2022-10-24 Food & drinks
firmy:
Kingsalmon
,
Makro Cash & Carry
Biało-czerwone menu w polskich restauracjach
Jak co roku Makro Polska z okazji Święta Niepodległości organizuje Tydzień Kuchni Polskiej. Jest to kluczowa akcja w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne, który promuje patriotyzm kulinarny oraz zachęca konsumentów do ...
2022-08-26 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Biało-czerwone menu w polskich restauracjach
×
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety”
"Kupujesz więcej, płacisz mniej" - to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez Makro Polska. Jej celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu "Zielone etykiety", którym ...
2022-08-12 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
Incubi
,
Starcom
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety”
×
1
|
2
|
3
|
4
|
5
[5]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [4]
› ostatni rok [9]
› kiedykolwiek [100]
działy
› handel [96]
› inwestycje [4]
› innowacje i nowości [3]
› badania [3]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Makro Cash & Carry [100]
› ODIDO [7]
› Kaufland [3]
› Real [3]
› Carrefour [2]
› Drosed [2]
› Nestle [2]
› SM Spomlek [2]
› Atlanta Poland [1]
› Aviko [1]
› Biedronka [1]
› Coca-Cola [1]
› Develey [1]
› Dilmah [1]
› Huhtamaki [1]
› Intermarche [1]
› Jeronimo Martins [1]
› Kingsalmon [1]
› Kraft Heinz [1]
› Lidl [1]
› Metro Group [1]
› Mlekovita [1]
› Mutti [1]
› Polski Karp [1]
› Provincja [1]
› Raben [1]
› Tesco [1]
› ZT Kruszwica [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [6]
› inne produkty [5]
› mleko [2]
› alkohol [1]
› napoje bezalkoholowe [1]
› owoce i warzywa [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› Unique One [6]
› MGA [4]
› Starcom [3]
› IT Craft [2]
› Linea Recta [2]
› Performance Media [2]
› Albedo Marketing [1]
› Beeffective [1]
› Błękitne Studio [1]
› Incubi [1]
› On Board Think Kong [1]
› Riverwood [1]
› TBWA [1]
marki
› Fine Life [2]
› ARO [1]
› Coca-Cola [1]
› Fine Food [1]
› Makro Chef [1]
› Makro Premium [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA