KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kiedykolwiek
Biedronka
Makro Cash & Carry
Liczba wyszukanych artykułów: 10
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency we wrześniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o 25 zł w skali miesiąca i 24 ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
POLOmarket
,
Selgros Cash&Carry
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
×
Średni koszyk zakupowy już za ponad 300 zł
Z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency wynika, że w lipcu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego przebiła barierę 300 zł. Taka sytuacja miała również miejsce ...
2024-08-20 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Intermarche
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Netto
,
Selgros Cash&Carry
Czerwcowy koszyk zakupowy z niewielkim spadkiem
Ceny podstawowych produktów spożywczych po raz pierwszy od dłuższego czasu nieznacznie spadły. W czerwcu 2024 roku średnia cena koszyka spadła o nieco ponad złotówkę (0,35%) zarówno w skali miesiąca jak i ...
2024-07-17 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
Czerwcowy koszyk zakupowy z niewielkim spadkiem
×
Żywność w e-sklepach podrożała w ciągu roku o 6%
W pandemii Polacy kupują żywność przez Internet. W lutym 2021 r. ceny produktów spożywczych w e-commerce wzrosły w skali roku o ponad 6% - pokazuje raport "Koszyk zakupowy" autorstwa ASM Sales ...
2021-03-16 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
Kwietniowy wzrost cen w sklepach internetowych
Za podstawowe zakupy spożywcze w sklepach internetowych Polacy płacili w kwietniu średnio prawie 275 zł. To dużo więcej niż w sklepach stacjonarnych - wynika z badania ASM Sales Force Agency ...
2020-05-19 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Intermarche
,
Kaufland
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Selgros Cash&Carry
,
Tesco
Badanie popularności sieci handlowych w 2019 r.
Ubiegły rok upłynął pod znakiem zaostrzenia zakazu handlu w niedziele, zawieszenia podatku od sprzedaży detalicznej i dostosowywania oferty do zmieniających się postaw konsumentów. 5. edycja raportu firm Listonic i Moja ...
2020-03-24 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Dino
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Selgros Cash&Carry
,
Stokrotka
,
Tesco
,
Żabka
Badanie cen produktów spożywczych
Eksperci ASM Sales Force Agency przeprowadzili badania cen produktów spożywczych. Do badania wytypowano 10 najpopularniejszych sieci branży FMCG (Auchan, Biedronka, Carrefour, E.Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Selgros Cash & Carry, Tesco) ...
2019-05-24 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Frisco.pl
,
Intermarche
,
Kaufland
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Selgros Cash&Carry
,
Tesco
Rynek private label w Polsce rośnie stabilnie
Rynek marek własnych w Polsce wzrośnie w 2015 r. o 6,6% i osiągnie wartość 44,4 mld PLN - prognozuje firma PMR. Perspektywy rozwoju są dobre, jednak do 2020 r. rynek nie ...
2015-10-05 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Eurocash
,
Kaufland
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Piotr i Paweł
,
Polomarket
,
Stokrotka
,
Tesco
Sklepy wydają więcej na reklamy
W 2013 roku cennikowe wydatki na reklamy hipermarketów i dyskontów wzrosły o 31%. Największymi reklamodawcami pozostały Lidl Polska i Jeronimo Martins Dystrybucja, a bardzo duży wzrost budżetu zanotowało Tesco Polska ...
2014-02-18 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Intermarche
,
Jeronimo Martins
,
Kaufland
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Metro Group
,
Real
,
Tesco
Rośnie eksport polskich produktów przez sieci handlowe
Każdego roku rośnie eksport polskich towarów za pośrednictwem zagranicznych sieci handlowych. Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji szacuje, że w tym roku może przekroczyć 5 mld PLN. Produkty eksportowane przy udziale ...
2012-06-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Jeronimo Martins
,
Kaufland
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Tesco
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [3]
działy
› badania [10]
› handel [10]
› promocje i PR [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [10]
› Makro Cash & Carry [10]
› Auchan [8]
› Kaufland [6]
› Tesco [6]
› Carrefour [5]
› Selgros Cash&Carry [5]
› Intermarche [4]
› E.Leclerc [3]
› Jeronimo Martins [2]
› Stokrotka [2]
› Aldi [1]
› Alma [1]
› Dino [1]
› Eurocash [1]
› Frisco.pl [1]
› Lewiatan [1]
› Metro Group [1]
› Netto [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Polomarket [1]
› POLOmarket [1]
› Real [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [1]
› owoce i warzywa [1]
› mięso i ryby [1]
› słodycze i przekąski [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA