KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kiedykolwiek
Intermarche
Makro Cash & Carry
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Średni koszyk zakupowy już za ponad 300 zł
Z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency wynika, że w lipcu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego przebiła barierę 300 zł. Taka sytuacja miała również miejsce ...
2024-08-20 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Intermarche
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Netto
,
Selgros Cash&Carry
Ruszają postępowania UOKiK wobec sieci handlowych
UOKiK zakończył działania wobec stu największych podmiotów na rynku rolno-spożywczym, które były prowadzone na podstawie ustawy o przewadze kontraktowej. Większość przedsiębiorców w toku postępowania wypłaciła zaległe pieniądze dostawcom i usunęła kwestionowane ...
2020-07-16 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Eurocash
,
Intermarche
,
Makro Cash & Carry
Kwietniowy wzrost cen w sklepach internetowych
Za podstawowe zakupy spożywcze w sklepach internetowych Polacy płacili w kwietniu średnio prawie 275 zł. To dużo więcej niż w sklepach stacjonarnych - wynika z badania ASM Sales Force Agency ...
2020-05-19 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Intermarche
,
Kaufland
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Selgros Cash&Carry
,
Tesco
Badanie cen produktów spożywczych
Eksperci ASM Sales Force Agency przeprowadzili badania cen produktów spożywczych. Do badania wytypowano 10 najpopularniejszych sieci branży FMCG (Auchan, Biedronka, Carrefour, E.Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Selgros Cash & Carry, Tesco) ...
2019-05-24 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Frisco.pl
,
Intermarche
,
Kaufland
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Selgros Cash&Carry
,
Tesco
Sklepy wydają więcej na reklamy
W 2013 roku cennikowe wydatki na reklamy hipermarketów i dyskontów wzrosły o 31%. Największymi reklamodawcami pozostały Lidl Polska i Jeronimo Martins Dystrybucja, a bardzo duży wzrost budżetu zanotowało Tesco Polska ...
2014-02-18 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Intermarche
,
Jeronimo Martins
,
Kaufland
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Metro Group
,
Real
,
Tesco
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [1]
działy
› handel [5]
› badania [4]
› promocje i PR [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Makro Cash & Carry [5]
› Auchan [4]
› Biedronka [4]
› Lidl [4]
› Kaufland [3]
› Selgros Cash&Carry [3]
› Tesco [3]
› Carrefour [2]
› E.Leclerc [2]
› Eurocash [1]
› Frisco.pl [1]
› Jeronimo Martins [1]
› Metro Group [1]
› Netto [1]
› Real [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA