KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kiedykolwiek
MEC
Orka
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Promocja limitowanej edycji marki Princessa
Rozpoczęła się nowa kampania ATL-owa dla marki Princessa z portfolio Nestle. Kampania obejmująca TV, kanały on-line video i social media potrwa kilka tygodni. Za kreację spotu dla limitowanej edycji wafli ...
2017-10-24 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
JWT
,
MEC
,
Orka
,
Papaya Films
marki:
Princessa
Promocja limitowanej edycji marki Princessa
×
Loteria promocyjna płatków śniadaniowych Nestle
Pod hasłem "Pełne ziarno pełna kasa" ruszyła ogólnopolska loteria płatków śniadaniowych marki Nestle. Zabawa potrwa do końca września - informują Wirtualne Media. Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo ...
2017-07-04 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
McCann
,
MEC
,
Orka
,
Unique One
marki:
Nestle
Zimowa kampania Nałęczowianki
Rozpoczęła się zimowa akcja promocyjna Nałęczowianki prowadzona pod hasłem "Witalnego Nowego Roku". W ramach kampanii realizowany jest konkurs oraz cykl eventów w 4 miastach Polski. Marka inspiruje w ten sposób konsumentów ...
2016-01-12 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
3M Projekt
,
MEC
,
My Place
,
Orka
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
Zimowa kampania Nałęczowianki
×
Nestle Pure Life wspiera kampanię edukacyjną „Wybieram Wodę”
Marka Nestle Pure Life zaangażowała się w działania edukacyjne w ramach ogólnopolskiej kampanii "Wybieram Wodę", organizowanej przez Polskie Towarzystwo Dietetyki oraz Instytut Promocji Zdrowia i Dietoterapii. Rusza kampania marketingowa marki informująca ...
2015-10-06 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
MEC
,
Orka
,
Publicis
,
TBWA PR
marki:
Nestle
Nestle Pure Life wspiera kampanię edukacyjną „Wybieram Wodę”
×
W maju rusza kampania odmienionej marki Redd's
Pod koniec kwietnia swoją premierę będzie miał nowy spot reklamowy marki Redd's. Kampania telewizyjna wspiera wprowadzenie na rynek odmienionych piw tej marki. Poza spotami w TV, akcja uzupełniona będzie kampanią PR ...
2014-04-29 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Dragon Rouge
,
Grey
,
IQ Marketing
,
Lubię To
,
MEC
,
Orka
,
Q&A Communications
marki:
Redd's
W maju rusza kampania odmienionej marki Redd's
×
poprzedni
następny
Nowa kampania lodów Nestle
Rozpoczęła się kampania "Z czego Kaktus ma polewkę?", promująca lody produkowane przez Nestle. Celem działań komunikacyjnych prowadzonych w telewizji i Internecie jest budowanie pozytywnego wizerunku marki i wzmacnianie lojalności klientów ...
2013-05-22 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Orka
,
Publicis
marki:
Nestle
FILTRY
działy
› promocje i PR [6]
› innowacje i nowości [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [5]
› Kompania Piwowarska [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [3]
› napoje bezalkoholowe [2]
› alkohol [1]
› mleko [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› MEC [6]
› Orka [6]
› 121PR [2]
› Publicis [2]
› Q&A Communications [2]
› 3M Projekt [1]
› Dragon Rouge [1]
› Grey [1]
› IQ Marketing [1]
› JWT [1]
› Lubię To [1]
› McCann [1]
› My Place [1]
› Papaya Films [1]
› TBWA PR [1]
› Unique One [1]
marki
› Nestle [3]
› Nałęczowianka [1]
› Princessa [1]
› Redd's [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA