KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kiedykolwiek
Twin
Liczba wyszukanych artykułów: 30
Królewskie rusza z nową kampanią
Marka Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest jednym z symboli miasta. Świadczą o tym wyniki sprzedaży - Królewskie jest jedną z najsilniejszych marek regionalnych w kraju i numerem ...
2019-02-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Królewskie rusza z nową kampanią
×
poprzedni
następny
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
Regionalna marka Leżajsk (Grupa Żywiec) przygotowała pierwszą na rynku piwa aktywację z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości. Limitowana edycja piwa Leżajsk Pełne trafiła do sprzedaży w kwietniu, a jej rozwinięciem są historie ukryte ...
2018-06-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
×
Warka promuje Radlera 0,0%
16 kwietnia Warka Radler 0,0% rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem "0% alkoholu, pełen luz". W spocie wystąpili: Margaret, Rafał Maserak i Maciej Maleńczuk. Reklama informuje m.in. o dwóch nowych wariantach ...
2018-04-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
BNA
,
LVOV
,
PR Room
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Warka promuje Radlera 0,0%
×
Ruszyła kolejna aktywacja digitalowa marki Królewskie
Tym razem agencja TWIN .digital collective stworzyła mobilną grę dla piwa Królewskie. Aktywacja wykorzystuje geolokalizację i zachęca do odkrywania miasta przez pryzmat nietypowych miejsc z lokalnym, dzielnicowym kolorytem. Mechanizm Dzielnicowych ...
2018-04-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Twin
marki:
Królewskie
TWIN wygrał przetarg na obsługę Warki Radler
Warka Radler (Grupa Żywiec) rozstrzygnęła przetarg na prowadzenie komunikacji w internecie. Wygrała go agencja TWIN.digital collective. Agencja będzie odpowiedzialna za kreację i strategię komunikacji w kanałach digital, w tym za komunikację ...
2018-03-30 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Twin
marki:
Warka
Piwo Królewskie zachęca od odkrywania Warszawy
Marka Królewskie po raz kolejny zaprasza do odkrywania charakteru stołecznych dzielnic. Najbardziej warszawska piwna marka wypuściła na rynek limitowaną kolekcję opakowań z oryginalnymi piktogramami przedstawiającymi lokalne symbole Warszawy. Do znanych ...
2018-02-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Piwo Królewskie zachęca od odkrywania Warszawy
×
Aktywacja marki Królewskie na Messangerze
Wystartował Turniej Króla - aktywacja konkursowa piwa Królewskie, w pełni realizowana w aplikacji Messenger. Za koncepcję i realizację aktywacji odpowiada TWIN .digital collective, Aktywacja składa się z czterech etapów, podczas ...
2017-12-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
SMG MediaVest
,
Twin
marki:
Królewskie
Rusza promocja Królewskiego Niefiltrowanego
Marka Królewskie Niefiltrowane po raz kolejny daje konsumentom okazję, by poczuć klimat dawnej Warszawy. W trwającej od 15 sierpnia promocji "Zgarniaj klawe fanty" kody spod kapsli wymieniać można na nagrody ...
2017-08-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
SMG MediaVest
,
Twin
marki:
Królewskie
Rusza promocja Królewskiego Niefiltrowanego
×
Milion piw i koszulki Legii w promocji Królewskiego
W województwie mazowieckim i lubelskim ruszyła loteria typu instant win "Otwórz się na wygrywanie!" marki piwa Królewskie (Grupa Żywiec). Konsumenci mogą wygrać ponad milion nagród - piw i koszulek meczowych Legii ...
2017-06-02 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
marki:
Królewskie
Królewskie rozpoczyna nową kampanię w Warszawie
Królewskie - największa marka w Warszawie i na Mazowszu startuje z nową kampanią dedykowaną każdej dzielnicy, w której zachęca mieszkańców do odkrywania wyjątkowych miejsc. - Każda z dzielnic ma swój ...
2017-03-23 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Good Looking Studio
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Królewskie rozpoczyna nową kampanię w Warszawie
×
poprzedni
następny
[1]
1
|
2
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [3]
działy
› promocje i PR [29]
› innowacje i nowości [8]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [29]
› Biedronka [1]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [28]
› napoje bezalkoholowe [9]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Twin [30]
› Starcom [23]
› Hope [13]
› 2012 [7]
› Just [7]
› Roots [7]
› LVOV [6]
› Global Shopper Marketing [5]
› Wilk Studio [4]
› G3 [3]
› Good Looking Studio [3]
› Big Names [2]
› SMG MediaVest [2]
› Watchout [2]
› BNA [1]
› Cream [1]
› Dentsu Aegis [1]
› Eat me [1]
› Golden Submarine [1]
› Opus B [1]
› Opus Film [1]
› PR Room [1]
› Say Hi [1]
› Studio Głośno [1]
marki
› Warka [16]
› Królewskie [11]
› Hit [1]
› Leżajsk [1]
› Zlaty Bazant [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA