KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Starcom
Roots
Liczba wyszukanych artykułów: 90
Wakacyjna kampania promocyjna Warki Radler
W poniedziałek rozpoczęła się kampania telewizyjna Warki Radler (Grupa Żywiec). Spoty ukazujące wakacyjne przygody grupy przyjaciół podkreślają zalety nowego opakowania wersji bezalkoholowej produktu. W kampanii pokazane są wszystkie warianty smakowe ...
2016-07-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Hypercrew
,
LVOV
,
Roots
,
Starcom
marki:
Warka
Marka Dziki Sad rozpoczyna kampanię telewizyjną
Rusza kampania reklamująca nowość z portfolio Grupy Żywiec. W ramach kampanii w telewizji będzie emitowana seria filmów o nieprzeciętnej rodzinie, ich sadzie oraz małej, szalonej manufakturze. To lekka historia o tym ...
2016-07-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Ogilvy & Mather
,
Opus Film
,
Roots
,
Starcom
marki:
Dziki Sad
Marka Dziki Sad rozpoczyna kampanię telewizyjną
×
Rusza letnia akcja marki EB
Rusza HEL SPOT, miejsce nad Bałtykiem do którego sponsor - marka EB (Grupa Żywiec) zaprasza wszystkich spragnionych dobrej zabawy, muzyki i relaksu w wakacyjnej atmosferze. HEL SPOT to także nowa platforma ...
2016-07-11 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Live
,
Opus Film
,
Roots
,
Starcom
,
Wilk Studio
marki:
EB
Rusza letnia akcja marki EB
×
Powraca „Krakowska parafraza” Żywca
Marka Żywiec rozpoczęła lokalną kampanię reklamową skierowaną do konsumentów w Krakowie i okolicach. Komunikacja prowadzona jest pod hasłem "Krakowska parafraza" na nośnikach OOH, ekranach bankomatów, w internecie oraz punktach sprzedaż ...
2016-07-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Just
,
Roots
,
Starcom
marki:
Żywiec
Powraca „Krakowska parafraza” Żywca
×
poprzedni
następny
Żywiec promuje Męskie Granie 2016
Grupa Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, rusza z kampanią siódmej edycji wydarzenia. Od 24 czerwca w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowane są spoty promujące koncerty. W dwóch ...
2016-06-24 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Just
,
Ogilvy & Mather
,
Opus Film
,
Roots
,
Starcom
,
Syzygy
marki:
Żywiec
Żywiec promuje Męskie Granie 2016
×
Marka Królewskie stworzyła mapę nieoficjalnej Warszawy
Królewskie, jedna z najsilniejszych marek regionalnych w kraju zaprosiło mieszkańców Warszawy do odkrywania autentycznej stolicy. W konkursie, który ruszył w marcu 2016 r. i trwał 9 tygodni, mieszkańcy zgłosili ponad 800 ...
2016-05-31 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Point of View
,
Roots
,
Starcom
marki:
Królewskie
Połączenie piwa i cydru od Grupy Żywiec
Grupa Żywiec zaprezentowała nową markę napoju - Dziki Sad. Jest to połączenie piwa z napojem o smaku cydru, które wyróżnia orzeźwiający smak jabłek. Nowość jest promowana jako napój na letnie upały ...
2016-05-30 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Ogilvy & Mather
,
Roots
,
Starcom
marki:
Dziki Sad
Połączenie piwa i cydru od Grupy Żywiec
×
Dwa nowe warianty regionalnej marki piwa w całej Polsce
W czerwcu na rynek wchodzą dwa nowe warianty piwa Leżajsk - Chmielowe Pils oraz Pszeniczne Klarowne. Piwa które powstają w należącym do Grupy Żywiec browarze w Leżajsku, od 1 czerwca będą ...
2016-05-23 Soft drinks
firmy:
Browar Leżajsk
,
Grupa Żywiec
,
Roots
,
Starcom
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Dwa nowe warianty regionalnej marki piwa w całej Polsce
×
Warka rozdaje chipsy Lay's
Ruszyła kampania promocyjna nowej loterii Warki, w której do wygrania są 4.000.000 paczek chipsów Lay's. Kampania obejmuje spot telewizyjny oraz działania internetowe. Mechanizm loterii promocyjnej jest prosty. Kupując piwo Warka ...
2016-05-19 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
PepsiCo
,
LVOV
,
Roots
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Lay's
,
Warka
Warka rozdaje chipsy Lay's
×
Internetowy konkurs marki Żywiec
Ruszyła internetowa akcja marki Żywiec "Ż do kwadratu". Jej główne punkty to interaktywny film oraz konkurs. Na stronie www.zdokwadratu.pl dostępny jest film złożony z różnych scenek z życia. Klikając w ...
2016-04-26 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Ogilvy & Mather
,
Roots
,
Starcom
marki:
Żywiec
Królewskie Niefiltrowane wchodzi na rynek
Jedna z najsilniejszych marek regionalnych w kraju wprowadza nowy wariant: Królewskie Niefiltrowane. Poszerzenie rodziny Królewskiego to odpowiedź na rosnące zainteresowanie konsumentów ciekawymi smakami. Nowy wariant pojawi się na rynku w kwietniu ...
2016-04-21 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Point of View
,
Roots
,
Starcom
marki:
Królewskie
Królewskie Niefiltrowane wchodzi na rynek
×
Bezalkoholowy radler Warki w innowacyjnym opakowaniu
Grupa Żywiec poszerza portfolio marki Warka o Radler 0,0% w innowacyjnym opakowaniu. Firma wchodzi na półki z napojami orzeźwiającymi. - Od kwietnia 2016 r. dorośli miłośnicy orzeźwienia o smaku piwnej ...
2016-04-20 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Global
,
Hypercrew
,
Roots
,
Starcom
marki:
Warka
Bezalkoholowy radler Warki w innowacyjnym opakowaniu
×
Piwo Królewskie z mapą nieoficjalnej Warszawy
Agencja kreatywna Point of View przygotowała dla marki piwa Królewskie (Grupa Żywiec) szereg projektów, których celem jest jeszcze mocniejsze związanie wizerunku brandu z Warszawą. Agencja przygotowała m.in. fanpage Królewskiego w ...
2016-04-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Point of View
,
Roots
,
Starcom
marki:
Królewskie
Lider rynku radlerów wprowadza kolejny wariant
W kwietniu na rynku debiutuje Warka Radler 2% Jabłko z Gruszką - nowy wariant największego radlera w Polsce. Nowy wariant jest połączeniem dwóch smaków bardzo popularnych wśród polskich konsumentów. Produkt zastąpi ...
2016-04-08 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Heineken
,
Hypercrew
,
Men at Work
,
Roots
,
Starcom
marki:
Warka
Lider rynku radlerów wprowadza kolejny wariant
×
poprzedni
następny
Planeta Warka w futbolowej odsłonie
Marka piwna Warka, od lat zaangażowana w sponsorowanie futbolu - startuje z kolejną odsłoną kampanii Planeta Warka - idealnego świata wszystkich fanów piłki nożnej. Nowemu spotowi towarzyszy internetowy konkurs konsumencki "Warka ...
2016-04-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
LVOV
,
Roots
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Warka
Planeta Warka w futbolowej odsłonie
×
Rusza akcja promocyjna piwa Desperados
1 kwietnia ruszyła loteria promocyjna piwa Desperados pod hasłem "2000 tysiące złoty na większe głupoty", w której marka zachęca do wydawania pieniędzy nawet na najbardziej szalone pomysły. Akcja trwa do końca ...
2016-04-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Good
,
K2
,
Roots
,
Starcom
marki:
Desperados
Rusza akcja promocyjna piwa Desperados
×
Trzecia edycja loterii konsumenckiej marki Specjal
Marka Specjal po raz trzeci zaprasza konsumentów do udziału w loterii Miliony piw od Specjala. Akcja jest prowadzona w punktach sprzedaży w północnej Polsce. Konkurs wystartował 15 marca 2016 r. i ...
2016-03-25 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Golden Submarine
,
Just
,
Roots
,
Starcom
marki:
Specjal
Trzecia edycja loterii konsumenckiej marki Specjal
×
12 mln piw Tatra do wygrania
Już po raz drugi marka Tatra (Grupa Żywiec) zaprasza konsumentów do udziału w wielkiej loterii promocyjnej "Miliony piw są w Tatrach". Akcja wystartowała 15 marca i potrwa do połowy października 2016 ...
2016-03-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Global
,
Heart & Brain
,
MH Art
,
Roots
,
Starcom
marki:
Tatra
12 mln piw Tatra do wygrania
×
Ruszył portal informacyjny Planety Warka
4 marca wystartowała kampania digitalowa Warki, stanowiąca rozwinięcie komunikacji telewizyjnej marki. Najświeższe informacje wprost z Planety Warka są już dostępne w specjalnym serwisie internetowym. Planeta Warka to męski świat, stworzony ...
2016-03-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
LVOV
,
Roots
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Warka
Królewskie promowane w warszawskich dzielnicach
Ruszyła aktywacja marki Królewskie, jednej z najsilniejszych marek regionalnych w kraju. Lokalne piwo o warszawskich korzeniach rozpoczęło kampanię, w której główną rolę grają dzielnice miasta i ich indywidualny charakter. W ...
2016-03-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Point of View
,
Roots
,
Starcom
marki:
Królewskie
Królewskie promowane w warszawskich dzielnicach
×
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
[5]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [90]
działy
› promocje i PR [88]
› innowacje i nowości [19]
› badania [2]
› inwestycje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [89]
› PepsiCo [3]
› Heineken [2]
› Browar Leżajsk [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [88]
› napoje bezalkoholowe [3]
› słodycze i przekąski [3]
firmy marketingowe
› Roots [90]
› Starcom [90]
› Just [34]
› The Digitals [16]
› K2 [15]
› Opus Film [15]
› Gong [11]
› Wilk Studio [10]
› G3 [9]
› Good [9]
› 2012 [8]
› Golden Submarine [8]
› LVOV [8]
› Ogilvy & Mather [8]
› Brave [7]
› Global [6]
› Twin [6]
› Hypercrew [5]
› Men at Work [5]
› Film Produkcja [4]
› Heart & Brain [4]
› Point of View [4]
› Cream [3]
› MH Art [3]
› Polymus [3]
› VML [3]
› VMLY&R [3]
› Dufresne Corrigan Scarlett [2]
› Focus Media Group [2]
› Papaya Films [2]
› Televisor [2]
› W+K Amsterdam [2]
› Global Shopper Marketing [1]
› Good Looking Studio [1]
› Insignia [1]
› Live [1]
› Publicis [1]
› Serviceplan International [1]
› Stink Berlin [1]
› Syzygy [1]
› Top-Art [1]
› Twin.digital collectitve [1]
› Walk [1]
marki
› Warka [23]
› Desperados [18]
› Żywiec [11]
› Królewskie [10]
› Specjal [9]
› Leżajsk [4]
› Tatra [4]
› Dziki Sad [3]
› EB [3]
› Lay's [3]
› Heineken [2]
› Strongbow [2]
› Paulaner [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA