KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Barbora zbadała zwyczaje zakupowe mieszkańców stolicy


Z badania zrealizowanego na zlecenie marki Barbora - nowego gracza na rynku e-grocery - wynika, że przynajmniej raz w miesiącu zakupy przez Internet robi 78% mieszkańców Warszawy, a 37% nabywa z tą częstotliwością produkty spożywcze. Tylko 7% ankietowanych kupuje wyłącznie stacjonarnie. W segmencie e-grocery za non-shoperów uznaje się 30% mieszkańców Warszawy.

Więcej artykułów o firmie Barbora

brak dostępu do artykułu: Barbora zbadała zwyczaje zakupowe mieszkańców stolicy
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA