KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Peerelowskie marki wymagają inwestycji


Większość marek znanych nam z PRL, które dzisiaj zachowały mocną pozycję, to te pochodzące jeszcze sprzed wojny. Przykładem są: Żywiec czy Goplana. Polacy cenią te marki, które w ówczesnych czasach reprezentowały produkty luksusowe i trudno dostępne - jak szynka konserwowa Krakus, która była hitem eksportowym do krajów zachodnich. Promowanie na rynku produktu, którego jedynym atutem jest to, że był znany w poprzedniej epoce, może zakończyć się fiaskiem.
brak dostępu do artykułu: Peerelowskie marki wymagają inwestycji
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA