KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatni miesiąc
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 23
Polska wśród największych eksporterów czekolady na świecie
Z analizy firmy Akcenta wynika, że w 2023 roku wartość polskiego eksportu wyrobów czekoladowych wyniosła niemal 2,5 mld EUR, co plasuje nas na trzecim miejscu na świecie, tuż za Niemcami i ...
2025-02-12 Food & drinks
Ceny w styczniu były wyższe o niespełna 6%
Analiza ponad 76,7 tys. cen detalicznych wykazała, że w styczniu br. codzienne zakupy rdr. zdrożały średnio o 5,9%, czyli tylko nieco bardziej niż w poprzednich miesiącach – wynika z najnowszego raportu ...
2025-02-12 Soft drinks
Rekordowe wyniki producentów cukru
Kampania cukrownicza 2024/2025 rozpoczęła się 22 sierpnia 2024 roku w cukrowni Glinojeck, należącej do Pfeifer & Langen Polska S.A. Jej zakończenie miało miejsce 3 lutego 2025 roku, a dokonała go cukrownia ...
2025-02-12 Soft drinks
Barilla wprowadza makaron na walentynki
W ofercie marki Barilla pojawił się makaron w kształcie dwóch połączonych serc. W ten sposób firma chce podkreślić, że w uniwersalnym języku miłości wspólne przygotowywanie posiłków i dzielenie się makaronowymi daniami ...
2025-02-11 Food & drinks
firmy:
Barilla
marki:
Barilla
Barilla wprowadza makaron na walentynki
×
Carrefour tworzy nową strefę w sklepach
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie Polaków aktywnym stylem życia, Carrefour poszerza ofertę o produkty z wyższą zawartością białka. Sieć stworzyła w ponad 80 sklepach w Polsce specjalne strefy wysokoproteinowe, w których ...
2025-02-11 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour tworzy nową strefę w sklepach
×
poprzedni
następny
Polskie mleczarstwo pracuje nad wieloletnią strategią
Kluczowe organizacje sektora - Polska Izba Mleka, Związek Polskich Przetwórców Mleka, Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka, Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich oraz Krajowe Stowarzyszenie Mleczarzy prowadzą prace nad strategią rozwoju ...
2025-02-07 Soft drinks
Polskie mleczarstwo pracuje nad wieloletnią strategią
×
Polacy wydadzą na Walentynki do 200 zł
Z najnowszego badania PayPo wynika, że 63% Polaków zamierza świętować Walentynki. To wyraźna większość, jednak warto zwrócić uwagę na drugą grupę – 27% ankietowanych nie planuje celebrowania 14 lutego, a 11% ...
2025-02-06 Soft drinks
Dubajska czekolada hitem w Carrefour
Nie słabnie zainteresowanie dubajskimi smakami w naszym kraju. W sklepach Carrefour Polska dubajska czekolada nadziewana kremem z pistacji znalazła się w TOP najlepiej sprzedających się produktów w minionym tygodniu. Ten produkt ...
2025-02-05 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Dubajska czekolada hitem w Carrefour
×
poprzedni
następny
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15-16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD ...
2025-02-05 Soft drinks
PMR prognozuje ożywienie rynku spożywczego
Sektor spożywczy w 2025 roku odnotuje wzrost, napędzany rosnącymi wynagrodzeniami oraz poprawą sytuacji finansowej gospodarstw domowych. Dynamika wzrostu przekroczy 7%, co oznacza wyraźne przyspieszenie w porównaniu do 2024 roku. Jednym z ...
2025-02-03 Soft drinks
Żubrówka wśród TOP Trending Brands 2025
W najnowszym raporcie Drinks International Brands Report 2025 Żubrówka została ogłoszona jedną z marek wódki, które zyskują największą popularność na świecie wśród konsumentów. Polska marka została doceniona w kategorii Top Trending ...
2025-02-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Żubrówka
Podsumowanie grudnia w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych Polskiej Izby Handlu i CMR Panel, w grudniu 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2% wyższa niż przed rokiem, ale liczba ...
2025-01-29 Soft drinks
Ceny alkoholi zero frustrują konsumentów
Trend NoLo powoduje wzrost obecności napojów bezalkoholowych w sklepach i gastronomii. Ceny napojów bezalkoholowych serwowanych np. w barach są jednak często zbliżone do ich alkoholowych odpowiedników, co budzi frustrację konsumentów – ...
2025-01-29 Soft drinks
W ubiegłym roku wzrosła liczba promocji w sklepach
Analiza ponad 2,2 mln promocji wykazała, że w całym 2024 roku sieci handlowe zrobiły ich aż o 12,5% więcej niż w 2023 roku. Liderem w liczbie promocji okazały się sieci convenience ...
2025-01-27 Soft drinks
Które kategorie zdrożały najmocniej w 2024 r.
W zeszłym roku codzienne zakupy Polaków zdrożały o 4,3% rdr. Na 17 monitorowanych kategorii aż 15 odnotowało wzrosty. Największy z nich przekroczył 8% rdr. i dotyczył słodyczy oraz deserów. O prawie ...
2025-01-27 Soft drinks
Co Polacy wiedzą o systemie kaucyjnym
Od października 2025 roku w Polsce zacznie funkcjonować system kaucyjny na wybrane opakowania po napojach. Nowy mechanizm ma objąć plastikowe butelki do 3 litrów, puszki aluminiowe do 1 litra oraz wielorazowe ...
2025-01-27 Soft drinks
Marka Reese's zainwestuje w polski rynek
Jedna z najbardziej lubianych marek słodyczy na świecie, zwiększa swoją obecność na polskim rynku. SRG International, wyłączny dystrybutor The Hershey Company w Polsce i w wybranych krajach w Europie, zapowiada znaczące ...
2025-01-24 Food & drinks
firmy:
Hershey
,
SRG International
Marka Reese's zainwestuje w polski rynek
×
Polskie cydry, wina owocowe i miody pitne też chcą być 0%
Związek Pracodawców Polska Rada Winiarstwa złożył do resortu rolnictwa wniosek o nowelizację ustawy o wyrobach winiarskich. W związku z brakiem odpowiednich regulacji, polscy producenci fermentowanych napojów winiarskich, m.in. cydrów, win owocowych ...
2025-01-23 Soft drinks
Eksperci radzą mocno ograniczyć spożycie mięsa
Produkcja zwierzęca nie zniknie, ale będzie musiała zostać ograniczona – oceniają eksperci rynku żywności i podkreślają, że przemawiają za tym zarówno względy zdrowotne, jak i środowiskowe. Obecnie przeciętny Polak zjada ok ...
2025-01-22 Food & drinks
Podrożały wszystkie kategorie produktów w sklepach detalicznych
Z ostatniej edycji raportu pt. „Indeks Cen w Sklepach Detalicznych” wynika, że w grudniu 2024 r. na 17 monitorowanych kategorii wszystkie podrożały – w przedziale od 0,2% do 10,3% rdr. Widać ...
2025-01-20 Soft drinks
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [7]
działy
› handel [11]
› zagranica [4]
› innowacje i nowości [3]
› promocje i PR [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [2]
› Carrefour [2]
› Auchan [1]
› Barilla [1]
› Dino [1]
› E.Leclerc [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hershey [1]
› Intermarche [1]
› Kaufland [1]
› Lidl [1]
› Mlekpol [1]
› SM Ryki [1]
› SRG International [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [9]
› napoje bezalkoholowe [5]
› mleko [5]
› alkohol [4]
› owoce i warzywa [4]
› inne produkty [3]
› mięso i ryby [2]
marki
› Barilla [1]
› Cisowianka [1]
› Coca-Cola [1]
› Dawtona [1]
› Fortuna [1]
› Fuze Tea [1]
› Herbapol [1]
› Hortex [1]
› Kubuś [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Mlekpol [1]
› Muszyna [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nestea [1]
› Pepsi [1]
› Ryki [1]
› Tymbark [1]
› Żubrówka [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA