KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Sfinks Polska zwiększył sprzedaż w 2023 r.


Należące do Sfinks Polska sieci restauracji SPHINX, Chłopskie Jadło, Lepione Pieczone by Chłopskie Jadło i The Burgers wypracowały w grudniu 2023 r. obroty w wysokości 18,21 mln zł, co oznacza wzrost o 21,2% rok do roku. Łączne przychody gastronomiczne sieci Sfinksa za cały rok sięgnęły 190,9 mln zł, czyli o 13,7% więcej niż w 2022 r.


Więcej artykułów o firmie Sfinks Polska

brak dostępu do artykułu: Sfinks Polska zwiększył sprzedaż w 2023 r.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA