KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Piłkarska promocja zup Winiary
W czerwcu rusza nowa kampania marki Winiary (Nestle) "Zupy na murawie". Akcja, nawiązując do piłkarskich emocji, promuje zupy jako wartościowy posiłek, którego głównym składnikiem są warzywa. Kampanię będzie wspierał nowy serwis internetowy
www.winiary.pl/zupynamurawie
. Dla wszystkich fanek i fanów kulinarnych rozgrywek marka przygotowała również nowość: zupę w kolorze murawy - Barszcz zielony Bukiet Warzyw Winiary wzbogacony o błonnik i większe kawałki warzyw. To krem ze szpinaku z dodatkiem cebulki, czosnku, kopru i przypraw. Barszcz zielony Bukiet Warzyw Winiary dostępny jest w sprzedaży w sugerowanej cenie ok. 3,00 PLN za torebkę.
Więcej artykułów o firmie Nestle
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
login:
hasło:
lub
przetestuj Hbn.pl
. Bez zobowiązań.
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA
Piłkarska promocja zup Winiary
×
poprzedni
następny