KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Piłkarska promocja zup Winiary


W czerwcu rusza nowa kampania marki Winiary (Nestle) "Zupy na murawie". Akcja, nawiązując do piłkarskich emocji, promuje zupy jako wartościowy posiłek, którego głównym składnikiem są warzywa. Kampanię będzie wspierał nowy serwis internetowy www.winiary.pl/zupynamurawie. Dla wszystkich fanek i fanów kulinarnych rozgrywek marka przygotowała również nowość: zupę w kolorze murawy - Barszcz zielony Bukiet Warzyw Winiary wzbogacony o błonnik i większe kawałki warzyw. To krem ze szpinaku z dodatkiem cebulki, czosnku, kopru i przypraw. Barszcz zielony Bukiet Warzyw Winiary dostępny jest w sprzedaży w sugerowanej cenie ok. 3,00 PLN za torebkę.

Więcej artykułów o firmie Nestle

brak dostępu do artykułu: Piłkarska promocja zup Winiary
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA