KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Nowe pokolenie rodziny Urbanek chce podbić rynek


Pod koniec ubiegłego roku w wybranych sklepach w Warszawie pojawiła się nowa marka świeżych zup marki Pan Pomidor & Company. Marka dedykowana przede wszystkim pracownikom biurowym, szukającym zdrowych alternatyw na lunch, poszerzyła się do kilku smaków i wchodzi do nowych aglomeracji – mówi w rozmowie z Pulsem Biznesu Paweł Urbanek, z trzeciego pokolenia rodziny Urbanków zajmującej się przetwórstwem owocowo-warzywnym.

Więcej artykułów o firmie Bracia Urbanek

brak dostępu do artykułu: Nowe pokolenie rodziny Urbanek chce podbić rynek
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA