KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Gorący Kubek odświeża wizerunek


Marka Knorr zdecydowała o odświeżeniu wizerunku Gorącego Kubka. Nowa komunikacja ma trafić do nowych konsumentów, nie alienując starszej grupy docelowej. W odpowiedzi That One Agency opracowała kampanię „Robisz się głodny? Robisz Gorący Kubek!”.


Więcej artykułów o firmie Unilever

Więcej artykułów o firmie One Agency

Więcej artykułów o firmie F25

Więcej artykułów o firmie Mindshare

brak dostępu do artykułu: Gorący Kubek odświeża wizerunek
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA