KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Nowe piktogramy na opakowaniach produktów Danone


Kolejne produkty Danone dołączyły do kampanii Too Good To Go „Często Dobre Dłużej”, która promuje ograniczenie marnowania żywności. Na opakowaniach nowości Alpro i Activia można znaleźć nowe piktogramy, których celem jest uświadomienie konsumentom, że produkty opatrzone datą „najlepiej spożyć przed” mogą być bezpieczne do spożycia nawet jeśli termin minął.


Więcej artykułów o firmie Danone

Więcej artykułów o firmie Too Good To Go

brak dostępu do artykułu: Nowe piktogramy na opakowaniach produktów Danone
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA