KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Żywność dla dzieci - rynek wart miliard
Rynek żywności dla dzieci rozwija się bardzo dynamicznie, osiągając w okresie luty 2005-styczeń 2006 sprzedaż na poziomie niemal 1 mld PLN. Rynek ten tworzą 4 kategorie: mleka modyfikowane, kaszki dla dzieci, dania gotowe do spożycia oraz soki.
Wśród gotowych produktów dla dzieci największym segmentem są soki certyfikowane dla niemowląt. W badanym okresie ich sprzedaż wynosiła ponad 127 mln litrów, co stanowi prawie 87% całego rynku żywności dla dzieci. W badaniu tym ujęte są nie tylko produkty certyfikowane (takie jak Bobo Frut i BoboVita), ale również soki niecertyfikowane dla starszych dzieci, np. Kubuś czy Pysio.
Wolumen sprzedanych soków wzrósł w porównaniu z rokiem ubiegłym o 14%. Za ten wzrost odpowiadają wyłącznie soki bez certyfikatu - sprzedaż soków z certyfikatem pozostała na stabilnym poziomie nieco ponad 8 mln l.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
login:
hasło:
lub
przetestuj Hbn.pl
. Bez zobowiązań.
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA
Żywność dla dzieci - rynek wart miliard
×