KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Polskie firmy mają większe szanse na zdobycie chińskiego rynku


Eksport polskiej żywności do Chin systematycznie rośnie. W ubiegłym roku wyniósł ok. 165 mln EUR, podczas gdy w 2007 roku było to zaledwie 20 mln EUR. Szybko rozwija się przede wszystkim eksport produktów mlecznych i drobiu. Wciąż jednak potencjał nie jest w pełni wykorzystywany – polskie firmy działają w zbyt dużym rozproszeniu, a to uniemożliwia skuteczne wejście na chiński rynek.
brak dostępu do artykułu: Polskie firmy mają większe szanse na zdobycie chińskiego rynku
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA