KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Reklama marki Red Bull uznana za nieetyczną


Komisja Etyki Reklamy przy Radzie Reklamy uznała, że telewizyjny spot marki napojów Red Bull, przedstawiający scenę załadunku napoju na Titanica, narusza dobra osobiste potomków osób, które zginęły w katastrofie okrętu. Spot sugeruje, że dzięki załadunkowi napoju Red Bull udałoby się przeżyć przynajmniej części pasażerów Titanica. KER zdecydowała, że narusza to Kodeks etyki reklamy.

Więcej artykułów o firmie Red Bull

brak dostępu do artykułu: Reklama marki Red Bull uznana za nieetyczną
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA