KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Reklama Black Energy niezgodna z Kodeksem Etyki Reklamy


Naga modelka z pistoletem-krzyżem w reklamie napoju energetycznego Black Energy (FoodCare) została uznana przez Komisję Etykie Reklamy za nieetyczną. Komisja orzekła, że reklama wykorzystując symbolikę religijną i nagość, promuje negatywne wzorce zachowań i nie mieści się w normach etycznych, ale nie zachęca do aktów przemocy.

Więcej artykułów o firmie FoodCare

brak dostępu do artykułu: Reklama Black Energy niezgodna z Kodeksem Etyki Reklamy
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA