KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Jakub Kuroń w kampanii promującej makrelę


W ostatnim kwartale 2021 r. w mediach, internecie oraz w przestrzeni miejskiej pojawi się nietypowa kampania. "Makrela superdobra" to projekt mający na celu promowanie spożywania makreli, która w Polsce wciąż znana jest głównie jako rodzaj wędzonej przekąski o dość ograniczonym zastosowaniu kulinarnym.

Więcej artykułów o firmie 24/7Communication

Więcej artykułów o firmie 247Studio

Więcej artykułów o firmie Media People

brak dostępu do artykułu: Jakub Kuroń w kampanii promującej makrelę
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA