KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Zakończyła się kampania promująca spożywanie pieczywa


Upowszechnienie wiedzy na temat pieczywa, propagowanie jego roli w codziennej diecie, a także obalenie najpopularniejszych mitów na temat wypieków sprzedawanych w sklepach wielkopowierzchniowych - to główne cele zrealizowane w ramach pierwszego etapu ogólnopolskiej kampanii "Łączy nas coś dobrego", zainicjowanej przez Stowarzyszenie Producentów Pieczywa.

Więcej artykułów o firmie 19 Południk

Więcej artykułów o firmie Pink Pepper Media

Więcej artykułów o firmie Grandes Ideas

brak dostępu do artykułu: Zakończyła się kampania promująca spożywanie pieczywa
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA