KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Rekordowe wyniki kampanii edukacyjnej KP


Kampania edukacyjna Kompanii Piwowarskiej "Alkohol i samochód - to się nie rymuje" z rekordowymi wynikami: 16,8 mln zasięgu i 3,2 mln zaangażowania. Założeniem kampanii było wprowadzenie innowacyjnej formy komunikacji, aby dotrzeć z przekazem do jak najszerszego grona odbiorców i wywołać jak największe zaangażowanie.

Więcej artykułów o firmie Kompania Piwowarska

Więcej artykułów o firmie V&P

brak dostępu do artykułu: Rekordowe wyniki kampanii edukacyjnej KP
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA