KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Lidl Polska wystartował z profilem na TikToku


W sobotę, 3 sierpnia, Lidl Polska dołączył do społeczności platformy TikTok. Od teraz sieć, z pomocą influencerów, będzie bawić, informować i inspirować na zupełnie nowym poziomie. Na platformie będą pojawiać się treści promujące ofertę dostępną w sklepach sieci, m.in. Tygodnie Tematyczne, a także content inspirowany przepisami Kuchni Lidla. Nie zabraknie również szerokiej gamy filmów komediowych.


Więcej artykułów o firmie Lidl

brak dostępu do artykułu: Lidl Polska wystartował z profilem na TikToku
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA