KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Rosną wydatki reklamowe sieci handlowych


Wydatki sieci handlowych na promocję w mediach były w ubiegłym roku o ponad 100 mln PLN wyższe niż rok wcześniej i przekroczyły miliard złotych. Najwięcej na reklamę wydaje nadal Lidl, a zaraz za nim są Biedronka i Tesco. Te sieci i ich oferty są też najczęściej komentowane przez internautów.

Więcej artykułów o firmie Lidl

Więcej artykułów o firmie Tesco

Więcej artykułów o firmie Biedronka

brak dostępu do artykułu: Rosną wydatki reklamowe sieci handlowych
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA