KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Nowe opakowanie piwa Lech na Woodstock


W lipcu rudzają działania promocyjne marki Lech Premium związane z Przystankiem Woodstock. Ogólnopolska kampania obejmuje outdoor, również w niestandardowej odsłonie, oraz reklamę w pociągach PKP. Dodatkowo, w wybranych stacjach radiowych - Trójka Polskie Radio oraz Antyradio - pojawią się audycje sponsorowane. Całość uzupełni kampania digital, komunikacja na Facebooku i Spotify oraz działania PR.

Więcej artykułów o firmie Kompania Piwowarska

Więcej artykułów o firmie Platige Image

Więcej artykułów o firmie GPD

Więcej artykułów o firmie MEC

Więcej artykułów o firmie Publicon

brak dostępu do artykułu: Nowe opakowanie piwa Lech na Woodstock
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA