KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Rekordowe wydatki reklamowe sieci handlowych


W II kwartale 2015 roku działające w Polsce sieci handlowe wydały na promocję ponad 308 mln PLN – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. To o około 24 mln więcej, niż kwartał wcześniej, a w porównaniu do analogicznego okresu rok temu, budżety wzrosły o 36 mln PLN. Tradycyjnie już na podium stanęli Lidl, Tesco i Biedronka, która tym razem zajęła trzecią pozycję w zestawieniu.

Więcej artykułów o firmie Lidl

Więcej artykułów o firmie Tesco

Więcej artykułów o firmie Auchan

Więcej artykułów o firmie Biedronka

Więcej artykułów o firmie Carrefour

brak dostępu do artykułu: Rekordowe wydatki reklamowe sieci handlowych
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA