KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Aktywacja dla Mirindy z udziałem influencerów


PepsiCo i agencja Deloitte Digital CE rozpoczęły kampanię internetową dla marki Mirinda. Aktywacja polegać będzie na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który od sierpnia wejdzie do stałej sprzedaży. W kampanii wezmą udział wpływowi YouTuberzy.

Więcej artykułów o firmie PepsiCo

Więcej artykułów o firmie BBDO

Więcej artykułów o firmie Deloitte Digital

brak dostępu do artykułu: Aktywacja dla Mirindy z udziałem influencerów
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA