KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Przejście podziemne zmienione w showroom marki Lech


Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, na zlecenie Zenith Optimedia realizuje kampanię "Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach" dla marki Lech Premium (Kompania Piwowarska). Realizacja będzie eksponowana do 15 sierpnia i zapewnia dotarcie do ponad 4,5 mln odbiorców.

Więcej artykułów o firmie Kompania Piwowarska

Więcej artykułów o firmie Synergic

brak dostępu do artykułu: Przejście podziemne zmienione w showroom marki Lech
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA