KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Konsumenci gubią się w gąszczu nowości
938 nowości reklamowano w ubiegłym roku w telewizji - wyliczyła krakowska agencja Demo Effective Launching. Ale to tylko część ubiegłorocznych debiutów. Wiele nowych produktów i usług omija przecież telewizję i walczy o klientów ogłoszeniami w prasie, radiu czy na tablicach reklamy zewnętrznej. Można więc uznać, że nowych produktów pojawia się ok. 2 tys. To sporo, choć i tak niewiele wporównaniu z zalewem nowinek na najbardziej rozwiniętych rynkach świata, gdzie co roku tylko w telewizji promują się tysiące debiutantów.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
login:
hasło:
lub
przetestuj Hbn.pl
. Bez zobowiązań.
OSTATNIE WYDANIE
Danone otwiera Europejskie Centrum Planistyczne
Soft drinks
Eksport produktów spożywczych z Polski spowalnia
Soft drinks
Wysokobiałkowe parówki na półkach sklepów Biedronka
Food & drinks
Trwa druga edycja loterii Budyniowe Love
Soft drinks
Chorwacka sieć handlowa zadebiutuje na warszawskiej giełdzie
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA
Konsumenci gubią się w gąszczu nowości
×