KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Konsumenci gubią się w gąszczu nowości


938 nowości reklamowano w ubiegłym roku w telewizji - wyliczyła krakowska agencja Demo Effective Launching. Ale to tylko część ubiegłorocznych debiutów. Wiele nowych produktów i usług omija przecież telewizję i walczy o klientów ogłoszeniami w prasie, radiu czy na tablicach reklamy zewnętrznej. Można więc uznać, że nowych produktów pojawia się ok. 2 tys. To sporo, choć i tak niewiele wporównaniu z zalewem nowinek na najbardziej rozwiniętych rynkach świata, gdzie co roku tylko w telewizji promują się tysiące debiutantów.
brak dostępu do artykułu: Konsumenci gubią się w gąszczu nowości
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA