KONTAKT / NOTA PRAWNA 
HBN
login:
hasło:
zapamiętaj mnie | › nie pamiętasz hasła?  

Rusza akcja programu "Chroń Dziecięce Uśmiechy"


Polska jest jednym z krajów o najwyższym poziomie próchnicy wśród dzieci w Europie. Próchnicę ma 40% dzieci w wieku do 6 lat i aż 80% dzieci w wieku do 12 lat. Firma Wrigley Poland, producent marki Orbit wraz z Polskim Czerwonym Krzyżem, pod patronatem Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego rusza z akcją edukacyjno-profilaktyczną programu "Chroń Dziecięce Uśmiechy" w szkołach podstawowych w Polsce.

Więcej artykułów o firmie Wrigley

brak dostępu do artykułu: Rusza akcja programu
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do serwisu.
lub przetestuj Hbn.pl. Bez zobowiązań.
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.     KONTAKT / NOTA PRAWNA