KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
napoje bezalkoholowe
alkohol
Liczba wyszukanych artykułów: 218
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych we wrześniu
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, we wrześniu 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2% niższa niż rok wcześniej, natomiast liczba transakcji ...
2024-10-23 Soft drinks
Większość sieci handlowych ze spadkiem cen w sierpniu
Z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency wynika, że w sierpniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego zanotowała spadek na poziomie 17 zł w skali miesiąca ...
2024-09-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Dino
,
Kaufland
,
Lidl
,
POLOmarket
Wyniki sprzedaży w małych sklepach w lipcu
Jak wynika z danych PIH, w lipcu 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,5% wyższa niż rok wcześniej, natomiast liczba transakcji spadła o ponad 3% ...
2024-08-26 Soft drinks
Przedstawiciele biznesu utworzą nową Grupę Ekspertów
Minister rolnictwa Czesław Siekierski spotkał się z przedstawicielami branży spożywczej, którzy wyrazili chęć utworzenia Grupy Eksperckiej, która będzie na bieżąco analizowała sytuację tej branży. Gotowość do uczestnictwa w Grupie Ekspertów wyrazili: ...
2024-08-13 Soft drinks
firmy:
Bakalland
,
Colian
,
FoodWell
,
Mlekovita
,
ZPOW Dawtona
Przedstawiciele biznesu utworzą nową Grupę Ekspertów
×
poprzedni
następny
Inwestycje Maspeksu sięgną w tym roku 650 mln zł
Grupa Maspex, właściciel takich marek jak Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz czy Żubrówka, wyda na inwestycje produkcyjne w 2024 roku około 650 mln zł. Ich priorytetem będzie rozwój obszarów produkcji i logistyki ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Inwestycje Maspeksu sięgną w tym roku 650 mln zł
×
poprzedni
następny
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Klienci rzadziej odwiedzają sklepy małoformatowe
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w październiku 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,9% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła ...
2023-11-22 Soft drinks
Inflacja zmienia ranking najpopularniejszych marek FMCG
W najnowszym raporcie Listonic - Ranking Popularności Marek FMCG - analizie zostały poddane listy zakupów stworzone w języku polskim od sierpnia 2022 roku do końca lipca 2023 roku. Łącznie w tym ...
2023-10-23 Soft drinks
marki:
Jacobs
,
Mleczna Dolina
,
E.Wedel
,
Lay's
,
Actimel
,
Mlekpol
,
Berlinki
,
Łaciate
,
Kubuś
,
Zatecky
System kaucyjny zatwierdzony. Zdania biznesu nie uwzględniono
13 lipca Sejm zakończył prace nad ustawą o systemie kaucyjnym na opakowania po napojach. Polski system ma być jednym z najpotężniejszych modeli gospodarki obiegu zamkniętego w Europie, gwarantujący recykling 10 mld ...
2023-07-14 Soft drinks
Czerwiec w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w czerwcu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 5,8% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 6% w ...
2023-07-14 Soft drinks
Styczeń 2023 r. w małych sklepach
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w styczniu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 14,3% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 5% w ...
2023-02-15 Soft drinks
Listopad w wynikach w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w listopadzie 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 13,3% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 1,4% w ...
2022-12-13 Soft drinks
Wyniki sklepów małoformatowych w sierpniu
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w sierpniu 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 17,5% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 6,4% w ...
2022-09-19 Soft drinks
Dwucyfrowe podwyżki cen wszystkich kategorii spożywczych
Z analizy ponad 40 tys. cen wynika, że w sierpniu 2022 r. zakupy w sklepach były droższe średnio o 23,7% niż rok wcześniej. Podwyżki na dwucyfrowym poziomie objęły wszystkie badane kategorie ...
2022-09-12 Soft drinks
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w lipcu
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lipcu 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 7,8% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 3% w ...
2022-08-18 Soft drinks
Optymistyczne nastroje w handlu tradycyjnym
Majowe odczyty nastroju w handlu tradycyjnym wskazują na lekki optymizm wśród osób prowadzących małe i średnie sklepy - wynika z majowego badania M/platform. Ocena maja była na poziomie 50,4 pkt. i ...
2022-06-08 Soft drinks
Duże wzrosty nastrojów w handlu
Wskaźnik nastrojów w handlu tradycyjnym (NHT) wzrósł w lutym o 17,1 pkt. w porównaniu do styczniowego notowania i wyniósł 32,3 pkt. Był również wyższy o 2,3 pkt. od prognozy z ubiegłego ...
2022-03-09 Soft drinks
Białoruś wprowadza embargo na zachodnią żywność
W ramach odpowiedzi na V pakiet sankcji UE i państw zachodnich Białoruś wprowadzi od 1 stycznia 2022 r. zakaz wwozu mięsa, drobiu, owoców, warzyw i mleka. Zgodnie z ogłoszonym 7 ...
2021-12-10 Soft drinks
Sprzedaż w sklepach małoformatowych wzrosła o 3,1%
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w październiku 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 3,1% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji ...
2021-11-25 Soft drinks
Wakacyjne wyzwania lokalnych sklepów
Tego lata konsumenci częściej szukają w sklepach produktów kojarzących się ze zdrowiem lub z przyjemnym jedzeniem. Zamiast gotować w domu chętniej korzystają z usług gastronomicznych. Myślą też o zmniejszeniu spożycia słodyczy ...
2021-07-20 Soft drinks
firmy:
Eurocash
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[11]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [4]
› ostatni rok [7]
› kiedykolwiek [218]
działy
› badania [135]
› handel [69]
› zagranica [52]
› promocje i PR [30]
› dostawcy [25]
› inwestycje [15]
› innowacje i nowości [15]
› makroekonomia [6]
› akwizycje i fuzje [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [5]
› Lidl [3]
› Grupa Maspex [2]
› Grupa Żywiec [2]
› Bakalland [1]
› Carlsberg [1]
› Carrefour [1]
› Cartondruck Polska [1]
› Chespa [1]
› Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie [1]
› Coca-Cola [1]
› Colian [1]
› Diageo [1]
› Dino [1]
› Eurocash [1]
› FoodWell [1]
› Kaufland [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Krynica Vitamin [1]
› Lotte Wedel [1]
› Lubella [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Masterpress [1]
› McDonald's [1]
› Mlekovita [1]
› MM Brown Polska [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› O-I [1]
› PepsiCo [1]
› Pernod Ricard [1]
› POLOmarket [1]
› Sleever International [1]
› Tymbark [1]
› United Packaging [1]
› WinoBezAlku.pl [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [164]
› mleko [160]
› owoce i warzywa [143]
› mięso i ryby [127]
› kawa i herbata [123]
firmy marketingowe
› Cream [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› JDA Łomża [1]
marki
› E.Wedel [3]
› Tymbark [3]
› Kubuś [2]
› Lay's [2]
› Lubella [2]
› Actimel [1]
› Berlinki [1]
› Cisowianka [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Desperados [1]
› Dr.Oetker [1]
› Elivo [1]
› Finlandia [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Lipton [1]
› Magnum [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Piątnica [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Smirnoff [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Tiger [1]
› Tyskie [1]
› WineZero [1]
› Wyborowa [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA