KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
napoje bezalkoholowe
alkohol
Liczba wyszukanych artykułów: 218
Przemysł spożywczy chce nowych regulacji w handlu
Przemysł spożywczy szykuje się do wojny prawnej z sieciami handlowymi. O swoje interesy będzie walczyć nie tylko w sądach lecz również w Sejmie. - W pierwszym kwartale powinny zakończyć się wstępne prace ...
2006-01-11 Soft drinks
II edycja Produktu Roku
6 stycznia TNS OBOP rozpoczął badanie marketingowe, które będzie uwieńczeniem II polskiej edycji programu marketingowego Produkt Roku. Wybór Konsumentów. Program tworzą dwa elementy: badanie opinii konsumentów, którzy wybierają najlepsze nowości, jakie pojawiły ...
2006-01-10 Soft drinks
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
Primanova vs Primadonna
Ahold Polska nie może oznaczać kawy i herbaty znakiem Primanova, bo jest zbyt podobny do znaku Primadonna, który w Polsce wcześniej otrzymał ochronę na takie towary. Międzynarodową rejestrację znaku towarowego Primadonna posiada ...
2006-01-09 Soft drinks
Polska żywność znana w Europie
O blisko jedną piątą zwiększyły się w ubiegłym roku przychody ze sprzedaży polskiej żywności za granicę. Najwięcej pieczywa, mięsa i słodyczy sprzedaliśmy do krajów Unii. Według Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej eksport ...
2006-01-06 Soft drinks
Wzrośnie popyt na żywność
W 2006 r. wzrośnie popyt na żywność w wyniku spadku cen, a także z powodu wzrostu dochodów ludności - powiedziała dr Krystyna Świetlik z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej (IERiGŻ). Według jej szacunków ...
2006-01-03 Soft drinks
Żywność w Rosji będzie znacznie droższa
W tym roku należy oczekiwać dużego wzrostu cen żywości w Rosji. Zdaniem analityków, ceny produktów zbożowych, masła, mleka, kasz i mięsa w I kwartale 2006 roku wzrosną ok. 10%. O wzroście cen ...
2006-01-03 Soft drinks
Żywność w UE bardziej bezpieczna
Unia Europejska zaostrza reguły bezpieczeństwa żywności. W niedzielę wchodzi w życie pakiet ustaw nakładający większą odpowiedzialność na wszystkich mających do czynienia z żywnością. Celem tych działań jest uproszczenie, poprawa i konsolidacja europejskich reguł higieny ...
2006-01-02 Soft drinks
FBG powiększyła się o kolejne firmy
Grupa firm spożywczych, które wspólnymi siłami rozwijają eksport, powiększyła się. We wrześniu do stowarzyszenia Food Business Group (FBG) weszły Bakoma, grupa Ziołopex, Fritar i Paola. Teraz liczba członków zwiększyła się do ...
2005-12-30 Food & drinks
Mocna złotówka utrudnia eksport żywności
Cztery miliony złotych straciła w tym roku na eksporcie Rzeszowska Spółdzielnia Mleczarska ResMlecz. Powodem strat jest niski kurs euro. W podobnej sytuacji znalazł się ZPOW Hortino, który osiągnie o połowę niższy ...
2005-12-29 Soft drinks
Pierwsze konsorcja eksportowe
Od sierpnia polskie firmy mogą ubiegać się o dofinansowanie konsorcjów eksportowych. Pierwsze chcą stworzyć producenci słodyczy. - Trwają rozmowy o utworzeniu konsorcjum eksportowego producentów słodyczy. Ma się skoncentrować na rozwoju sprzedaży na ...
2005-12-28 Soft drinks
Polacy o embargu na żywność
Większość Polaków (73%) uważa, że zamknięcie rosyjskiej granicy dla polskiej żywności jest działaniem o charakterze politycznym, skierowanym przeciwko Polsce, a nie porządkowo-sanitarnym - wynika z badania przeprowadzonego przez Centrum Badania Opinii ...
2005-12-28 Soft drinks
Amerykanie cenią polską żywność
Mimo mocnego złotego wobec dolara i euro w ciągu ostatnich miesięcy polski eksport nie przestał rosnąć. Jego wartość od stycznia do października sięgnęła 236 mld PLN i była o 5% wyższa ...
2005-12-22 Soft drinks
Dopłaty pomagają firmom spożywczym
- Liberalizacja światowego handlu nie będzie dla Polski tak dotkliwa, jak dla całej Unii Europejskiej, która w związku ze zmniejszeniem eksportu będzie musiała ograniczyć produkcję surowców rolno-spożywczych - twierdzi Marian Brzóska ...
2005-12-20 Soft drinks
Rosjanie dowolnie interpretują zakaz importu żywności
Tylko od dobrej woli rosyjskich urzędników zależy, które artykuły spożywcze mogą być wwożone do Rosji. Przekonała się o tym firma Unilever Polska, która nie może eksportować na wschód herbaty, mimo że ...
2005-12-19 Soft drinks
Sieci handlowe furtką eksportową
Akcesja Polski do UE przyczyniły się do znacznego wzrostu naszego eksportu, a jego potencjał jest nadal duży. Świadczy o tym m.in. rosnące zainteresowanie zagranicznych sieci handlowych sprzedażą polskich wyrobów w sklepach ...
2005-12-15 Soft drinks
Głównym beneficjentem rozszerzenia UE jest branża spożywcza
Z wejścia Polski do Unii Europejskiej więcej korzyści odniósł przemysł spożywczy niż rolnictwo - uważa prof. Roman Urban z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej (IERiGŻ). Jego zdaniem, głównym motorem napędowym dla ...
2005-12-13 Soft drinks
Ranking najdroższych marek Rosji
Firma Interbrand Zintzmeyer & Lux AG po raz pierwszy obliczyła wartość rosyjskich brandów. Wśród pierwszych 40 najbardziej wartościowych marek znajduje się wielu przedstawicieli branży spożywczej. poz. marka ...
2005-11-25 Russia & CIS
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [4]
› ostatni rok [7]
› kiedykolwiek [218]
działy
› badania [135]
› handel [69]
› zagranica [52]
› promocje i PR [30]
› dostawcy [25]
› inwestycje [15]
› innowacje i nowości [15]
› makroekonomia [6]
› akwizycje i fuzje [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [5]
› Lidl [3]
› Grupa Maspex [2]
› Grupa Żywiec [2]
› Bakalland [1]
› Carlsberg [1]
› Carrefour [1]
› Cartondruck Polska [1]
› Chespa [1]
› Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie [1]
› Coca-Cola [1]
› Colian [1]
› Diageo [1]
› Dino [1]
› Eurocash [1]
› FoodWell [1]
› Kaufland [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Krynica Vitamin [1]
› Lotte Wedel [1]
› Lubella [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Masterpress [1]
› McDonald's [1]
› Mlekovita [1]
› MM Brown Polska [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› O-I [1]
› PepsiCo [1]
› Pernod Ricard [1]
› POLOmarket [1]
› Sleever International [1]
› Tymbark [1]
› United Packaging [1]
› WinoBezAlku.pl [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [164]
› mleko [160]
› owoce i warzywa [143]
› mięso i ryby [127]
› kawa i herbata [123]
firmy marketingowe
› Cream [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› JDA Łomża [1]
marki
› E.Wedel [3]
› Tymbark [3]
› Kubuś [2]
› Lay's [2]
› Lubella [2]
› Actimel [1]
› Berlinki [1]
› Cisowianka [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Desperados [1]
› Dr.Oetker [1]
› Elivo [1]
› Finlandia [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Lipton [1]
› Magnum [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Piątnica [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Smirnoff [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Tiger [1]
› Tyskie [1]
› WineZero [1]
› Wyborowa [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA