KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
napoje bezalkoholowe
alkohol
Liczba wyszukanych artykułów: 218
Branża spożywcza obniża produkcję i zyski
Z najnowszych danych Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej (IERiGŻ) wynika, że po kilkuletnim okresie szybkiego rozwoju produkcji w polskim przemyśle spożywczym nastąpiło załamanie - informuje Puls Biznesu. - O ile jeszcze ...
2009-06-08 Soft drinks
Raport na temat sprzedaży FMCG na stacjach benzynowych
Sprzedaż na stacjach benzynowych w Polsce w ostatnich 12 miesiącach (kwiecień 2008-marzec 2009) wzrosła o 9% pod względem wartości sprzedaży, ale spadła o 2% pod względem wolumenu sprzedaży. Większa dynamika sprzedaży obserwowana ...
2009-06-02 Soft drinks
Ekologiczne produkty z Austrii na polskim rynku
Rynek ekologicznej żywności w Polsce budzi coraz większe zainteresowanie austriackich bioproducentówi. W maju pięciu wytwórców bioproduktów z Dolnej Austrii zaprezentuje swoją ofertę na forum branżowym Organic Marketing Forum w Warszawie. - ...
2009-05-18 Soft drinks
Podróż z Chatą Polską
9 marca rusza wiosenna Loteria Chaty Polskiej - STARTUJ W EUROPEJSKĄ PODRÓŻ. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zrobić w dowolnej Chacie zakupy za 20 PLN i wysłać SMSa zgłoszeniowego. Na klientów ...
2009-03-11 Soft drinks
Kryzys w Wielkiej Brytanii szansą dla polskich firm
Kryzys gospodarczy w Wielkiej Brytanii dotyka coraz większej liczby osób. Firma konsultingowa BDO prognozuje, że w tym roku bezrobocie będzie rosło w tempie powyżej 100 tys. osób miesięcznie, ponieważ dla wielu ...
2009-03-03 Soft drinks
Polacy rzadziej odwiedzają małe sklepy
W styczniu Polacy o 4% rzadziej niż w grudniu robili zakupy w małych sklepach spożywczych - wynika z badania Centrum Monitorowania Rynku. Całkowity wolumen sprzedaży produktów paczkowanych spadł w tym czasie o ...
2009-02-23 Soft drinks
Nowy typ folii lepiej zabezpieczy żywność
Choć tworzywa sztuczne są ciągle doskonalone, większość z nich ma dużą wadę - zbyt łatwo przepuszczają tlen, dwutlenek węgla, zapachy i aromaty. To powoduje utratę smaku, zapachu i w końcu psucie ...
2009-02-10 Soft drinks
Synovate o reakcjach Polaków na kryzys
Serwis Pb.pl przytacza wyniki badań przeprowadzonych przez agencję Synovate, dotyczących reakcji Polaków na trudniejszą sytuację gospodarczą. Agencja Synovate przeprowadziła badanie na temat tego, co sądzą o kryzysie gospodarczym. Pierwsza edycja została zrealizowana ...
2009-01-28 Soft drinks
Sprzedaż sklepów przy stacjach paliw wzrosła do 3,7 mld PLN
W ciągu ostatnich 12 miesięcy sprzedaż FMCG na stacjach wzrosła o 8,3%, ale drastycznie spadł popyt na niektóre popularne rok wcześniej towary - informuje Gazeta Prawna. Wbrew wcześniejszym prognozom stacje paliw nie ...
2008-12-17 Soft drinks
Polacy są przywiązani do polskich marek
Jak wynika z badań TNS OBOP, fakt, czy dany produkt jest polski, czy zagraniczny ma dla konsumentów znaczenie ważne, choć nie priorytetowe. Polacy, robiąc zakupy, zwracają uwagę przede wszystkim na cenę ...
2008-11-24 Soft drinks
Rośnie fala produktów niepełnowartościowych
Wiele sprzedawanych w Polsce wyrobów to "mleko prosto od krowy", "majonez babuni" czy "szynka domowa", ale tylko z nazwy. W PRL zamiast czekolady były wyroby czekoladopodobne, a teraz zamiast masła, sera ...
2008-09-01 Soft drinks
Laureaci plebiscytu na Studencki Produkt Roku
W środę wieczorem rozstrzygnięto plebiscyt Studencki Produkt Roku 2008 i wręczono statuetki SPR. Studencki Produkt Roku to plebiscyt, w którym studenci wybierają ulubione produkty i marki. W tym roku głosowali, oddając ...
2008-06-13 Soft drinks
Badania Nielsen: rosyjski rynek artykułów spożywczych w 2007 r.
W 2007 r. obrót detaliczny artykułami żywnościowymi w Rosji wzrósł o 13% w ujęciu wartościowym. Kluczowe czynniki determinujące rozwój rynku to: wygoda konsumenta, szerokość oferty i rosnące zainteresowanie rosyjskich konsumentów zdrową ...
2008-03-05 Russia & CIS
Produkty żywnościowe nadal będą drożeć
W pierwszym półroczu zdrożeje większość produktów żywnościowych. - Podwyżki cen przetworów owocowych są konieczne, ponieważ dotychczasowe nie zrekompensowały producentom znacznego wzrostu cen surowców, który miał miejsce w ubiegłym roku - wyjaśnia ...
2008-03-04 Soft drinks
Sztuczne słodziki nie sprzyjają szczupłej sylwetce
Według najnowszych doniesień naukowych stosowanie sztucznych środków słodzących wcale nie sprzyja spadkowi wagi. Z badań przeprowadzonych przez uczonych z Purdue University w Indianie wynika, że osoby używające słodzików mogą być w ...
2008-02-12 Soft drinks
Brak opakowań powodem podwyżek cen
Piwo i wódka zdrożeją w tym roku od 5 do 10%, przetwory warzywno-owocowe - o blisko 10%. Wszystko przez brak opakowań szklanych. Huty limitują ich dostawy i podnoszą ceny. Z danych opublikowanych ...
2008-01-21 Soft drinks
Pochodzenie produktów jest ważne dla konsumentów
Na zlecenie marki Żywiec TNS OBOP przeprowadził badania nad znaczeniem miejsca wytwarzania produktów w wyborach konsumenckich. Okazało się, że Polacy są tradycjonalistami, kierują się swoimi przyzwyczajeniami i pochodzeniem produktów, które kupują. Miejsce ...
2008-01-04 Soft drinks
Wyniki konkursu Webstarfestival 2007
Zakończył się Webstarfestival 2007 - interaktywny konkurs promujący najlepsze strony i reklamy internetowe. Nagrody - statuetki Webstara - przyznawane są w kilkunastu kategoriach. Wśród nagrodzonych znalazły się również serwisy marek spożywczych. Internauci ...
2007-12-10 Soft drinks
Nowoczesny zakład opakowaniowy Amcor
We wtorek wmurowany zostanie kamień węgielny pod budowę nowej fabryki koncernu Amcor, australijskiego potentata opakowań. Zakład, którego budowa będzie kosztowała 30 mln EUR, ma być najnowocześniejszy w Europie. Amcor jest światowym liderem ...
2007-12-04 Soft drinks
Polskie hity eksportowe w Azji
Wódka, słodycze, biżuteria, zabawki, urządzenia telekomunikacyjne i sprzęt AGD to polskie towary, które mają szansę podbić azjatyckie rynki - uważa dyrektor europejskiego oddziału Rady Rozwoju Handlu Hongkongu Lore Busher. - Te towary ...
2007-11-16 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[11]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [4]
› ostatni rok [7]
› kiedykolwiek [218]
działy
› badania [135]
› handel [69]
› zagranica [52]
› promocje i PR [30]
› dostawcy [25]
› inwestycje [15]
› innowacje i nowości [15]
› makroekonomia [6]
› akwizycje i fuzje [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [5]
› Lidl [3]
› Grupa Maspex [2]
› Grupa Żywiec [2]
› Bakalland [1]
› Carlsberg [1]
› Carrefour [1]
› Cartondruck Polska [1]
› Chespa [1]
› Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie [1]
› Coca-Cola [1]
› Colian [1]
› Diageo [1]
› Dino [1]
› Eurocash [1]
› FoodWell [1]
› Kaufland [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Krynica Vitamin [1]
› Lotte Wedel [1]
› Lubella [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Masterpress [1]
› McDonald's [1]
› Mlekovita [1]
› MM Brown Polska [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› O-I [1]
› PepsiCo [1]
› Pernod Ricard [1]
› POLOmarket [1]
› Sleever International [1]
› Tymbark [1]
› United Packaging [1]
› WinoBezAlku.pl [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [164]
› mleko [160]
› owoce i warzywa [143]
› mięso i ryby [127]
› kawa i herbata [123]
firmy marketingowe
› Cream [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› JDA Łomża [1]
marki
› E.Wedel [3]
› Tymbark [3]
› Kubuś [2]
› Lay's [2]
› Lubella [2]
› Actimel [1]
› Berlinki [1]
› Cisowianka [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Desperados [1]
› Dr.Oetker [1]
› Elivo [1]
› Finlandia [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Lipton [1]
› Magnum [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Piątnica [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Smirnoff [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Tiger [1]
› Tyskie [1]
› WineZero [1]
› Wyborowa [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA