KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
słodycze i przekąski
alkohol
Liczba wyszukanych artykułów: 189
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Sprzedaż w małych sklepach w styczniu 2019 r.
Jak wynika z danych PIH i CMR, w styczniu 2019 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 w porównaniu do stycznia 2018 r. wzrosła o 6,3%, chociaż liczba ...
2019-02-18 Soft drinks
Grudniowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak pokazują dane CMR i Polskiej Izby Handlu, w grudniu 2018 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,5% wyższa niż rok wcześniej, mimo iż liczba ...
2019-01-21 Soft drinks
Trendy żywieniowe na 2019 rok wg CMR
- Dania gotowe, zdrowe produkty, a do tego bezalkoholowe piwa to najsilniejsze ubiegłoroczne trendy, które zapewne będą umacniały się w kolejnych latach - uważają analitycy firmy badawczej CMR. - Skłonność ...
2019-01-17 Soft drinks
Wzrost sprzedaży w sklepach małoformatowych
Wartość sprzedaży sklepów małoformatowych we wrześniu br. wzrosła o 5,7% r/r, a w ujęciu miesięcznym spadła o 9,7%, wynika z danych Centrum Monitorowania Rynku. Jak podaje Polska Izba Handlu (za ...
2018-10-18 Soft drinks
Sierpniowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak podaje Polska Izba Handlu (za CMR), w sierpniu 2018 r., całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 0,7% wyższa niż w lipcu 2018 r. i o ...
2018-09-20 Soft drinks
Konsumpcja artykułów spożywczych według GUS
Główny Urząd Statystyczny opublikował dane dotyczące spożycia poszczególnych artykułów spożywczych w 2017 r. W ubiegłym roku spożycie większości badanych artykułów żywnościowych per capita było niższe niż w 2016 r. W ostatnich ...
2018-09-03 Soft drinks
Wielkanocne preferencje Polaków
Firma badawcza Nielsen przeprowadziła badania wielkanocnych preferencji polskich konsumentów. - Wielkanoc to czas z wyraźnym wzrostem sprzedaży dodatków do ciast, mąki, margaryn do pieczenia czy też twarogów mielonych. Pomimo mody na ...
2018-03-30 Soft drinks
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym 2018
Z danych CMR wynika, że w lutym 2018 r. obroty sklepów małoformatowych były o 5,1% niższe niż w styczniu br., a liczba transakcji zmniejszyła się o 6,6%. W porównaniu z lutym ...
2018-03-16 Soft drinks
Styczniowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w styczniu 2018 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 w porównaniu do stycznia 2017 r. wzrosła o 3,7%, mimo iż liczba wszystkich ...
2018-02-15 Soft drinks
Wyniki XII edycji Superbrands
Ogłoszono wyniki XII edycji Superbrands. W Polsce po raz pierwszy marki oceniali tylko konsumenci. Dotychczas o przyznaniu wyróżnień decydowało grono ekspertów marketingu, a konsumenci stopniowo zyskiwali możliwość oddawania głosów, aż do ...
2017-11-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
marki:
Tymbark
,
Milka
,
E.Wedel
,
Finlandia
,
Dr.Oetker
,
Lipton
,
Piątnica
,
Lubella
Polacy najwyżej cenią krajowe mięso i wędliny
14 października w Warszawie hodowcy z całej Polski spotkają się z ekspertami, aby porozmawiać o perspektywach polskiej żywności na międzynarodowych rynkach. Debata "Made in Poland - jak wykreować modę na polskie ...
2017-09-25 Soft drinks
Polacy najwyżej cenią krajowe mięso i wędliny
×
Lipcowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w lipcu 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 1% niższa niż w w czerwcu 2017 r. i o 3,3% ...
2017-08-21 Soft drinks
Spożycie miodu wzrasta; rośnie też jego cena
W 2016 r. w Polsce wyprodukowano 19 tys. ton miodu. Rośnie jego spożycie, a także cena - informuje Główny Urząd Statystyczny. Najwięcej miodu w Polsce produkowane jest woj. wielkopolskim. W ...
2017-08-08 Food & drinks
E.Leclerc bada rynek żywności regionalnej i tradycyjnej
Polacy kupują żywność tradycyjną i regionalną bo smakuje lepiej od innych produktów (65%), chcą wspierać polską gospodarkę (51%) i chcą być świadomi tego, co jedzą (49%). Najchętniej kupują ją na bazarach ...
2017-06-30 Soft drinks
firmy:
E.Leclerc
E.Leclerc bada rynek żywności regionalnej i tradycyjnej
×
poprzedni
następny
CETA nie jest zagrożeniem dla branży spożywczej
Podpisana umowa o wolnym handlu między Unią Europejską a Kanadą, okazuje się korzystna z punktu widzenia interesów polskiej branży spożywczej. Przedstawiciele branż, które mają największą wymianę handlową z tym krajem uważają ...
2016-11-15 Soft drinks
Moda na grillowanie ważnym źródłem dochodu producentów i handlowców
Zamiłowanie Polaków do grillowania stało się ważnym czynnikiem generującym znaczące dochody w segmencie producentów wybranych kategorii spożywczych oraz w handlu. Długa majówka generuje znaczący już i zauważalny popyt na artykuły spożywcze ...
2016-06-28 Soft drinks
Co czwarty produkt spożywczy z szarej strefy
Nawet do 25% żywności znajdującej się w obrocie pochodzi z szarej strefy - szacuje Polska Federacja Producentów Żywności. Mowa o produktach podszywających się pod znane marki, wytwarzanych z surowców innych niż ...
2014-01-23 Soft drinks
Ranking polskich marek Rzeczpospolitej
Do prawie 60 mld PLN wzrosła w tym roku łączna wartość 330 najcenniejszych polskich marek. Z rankingu Rzeczpospolitej wynika, że Orlen, PKO BP i Biedronka to trzy najdroższe polskie marki. Ich ...
2013-12-17 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Grupa Maspex
,
Kompania Piwowarska
,
Lotte Wedel
,
Lubella
,
Tymbark
marki:
Tymbark
,
E.Wedel
,
Kubuś
,
Tyskie
,
Lubella
,
Tiger
10 produktów spożywczych, na które Polacy wydają najwięcej
Wydatki Polaków na 10 najbardziej popularnych produktów spożywczych wyniosły w okresie XII 2011-XI 2012 ponad 48 mld PLN. Jest to kwota o 6% wyższa w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej ...
2013-04-03 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
[10]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [4]
› ostatni rok [5]
› kiedykolwiek [189]
działy
› badania [122]
› handel [65]
› zagranica [41]
› promocje i PR [23]
› dostawcy [13]
› innowacje i nowości [11]
› inwestycje [10]
› makroekonomia [7]
› akwizycje i fuzje [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [6]
› Lidl [5]
› Grupa Żywiec [2]
› Aldi [1]
› Auchan [1]
› Bakalland [1]
› Carlsberg [1]
› Carrefour [1]
› Cartondruck Polska [1]
› Chespa [1]
› Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie [1]
› Coca-Cola [1]
› Colian [1]
› Diageo [1]
› Dino [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› FoodWell [1]
› Grupa Maspex [1]
› Kaufland [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Lotte Wedel [1]
› Lubella [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Masterpress [1]
› McDonald's [1]
› Mlekovita [1]
› MM Brown Polska [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Netto [1]
› O-I [1]
› PepsiCo [1]
› Pernod Ricard [1]
› POLOmarket [1]
› Sleever International [1]
› Tymbark [1]
› United Packaging [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [164]
› mleko [149]
› owoce i warzywa [120]
› mięso i ryby [115]
› kawa i herbata [115]
firmy marketingowe
› Cream [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› JDA Łomża [1]
marki
› E.Wedel [3]
› Tymbark [3]
› Kubuś [2]
› Lay's [2]
› Lubella [2]
› Actimel [1]
› Berlinki [1]
› Cisowianka [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Desperados [1]
› Dr.Oetker [1]
› Finlandia [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Lipton [1]
› Magnum [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Piątnica [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Smirnoff [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Tiger [1]
› Tyskie [1]
› Wyborowa [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA