KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
alkohol
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 38
Najbardziej medialne marki spożywcze w Polsce
Magazyn Press oraz firma Press Service Monitoring Mediów przeprowadziły trzecią edycją badania Top Marka. Analizie poddano ponad 310 tys. materiałów opublikowanych od lipca 2009 do czerwca 2010 roku w tysiącu tytułów ...
2010-10-07 Soft drinks
Delecta Top Marką 2009 w rankingu Press
Drugi rok z rzędu Delecta znalazła się w pierwszej piątce najczęściej wymienianych w mediach marek spożywczych. W raporcie magazynu Press, podsumowującym wyniki badania Top Marka, Delecta uplasowała się na 4 miejscu wśród ...
2009-10-15 Soft drinks
Wspólna promocja przypraw Kamis i piwa Tyskie
Marki Kamis i Tyskie na jesienno-zimowe chłody przygotowały wspólną promocję. To oferta dla osób, które cenią sobie smak grzanego piwa wzbogaconego aromatycznymi przyprawami. Promocja "Tyskie grzeje zimą" rozpocznie się 1 listopada ...
2009-10-09 Food & drinks
Wspólna promocja przypraw Kamis i piwa Tyskie
×
Grupa Żywiec w sprawie reklam Lay's Strong
Grupa Żywiec odcina się od reklam chipsów Lay's Strong. Firma informuje, że nie ma nic wspólnego z prowadzoną kampanią reklamową chipsów. Akcja przebiega pod hasłem "Należy popić piwem" nawiązującym do marki ...
2009-05-27 Food & drinks
Podróż z Chatą Polską
9 marca rusza wiosenna Loteria Chaty Polskiej - STARTUJ W EUROPEJSKĄ PODRÓŻ. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zrobić w dowolnej Chacie zakupy za 20 PLN i wysłać SMSa zgłoszeniowego. Na klientów ...
2009-03-11 Soft drinks
Miody pitne dają połowę przychodów Apisu
Spółdzielnia pszczelarska Apis to lider polskiego rynku miodów pitnych. Na czele firmy od trzech lat stoi Radosław Janik. Apis kontroluje ok. 85% polskiego rynku miodów pitnych. Należą do niego m.in. marki Kurpiowski ...
2008-07-30 Food & drinks
Wyniki konkursu Webstarfestival 2007
Zakończył się Webstarfestival 2007 - interaktywny konkurs promujący najlepsze strony i reklamy internetowe. Nagrody - statuetki Webstara - przyznawane są w kilkunastu kategoriach. Wśród nagrodzonych znalazły się również serwisy marek spożywczych. Internauci ...
2007-12-10 Soft drinks
Produkty spożywcze na prezentacji w Pekinie
Zbliżająca się olimpiada w Pekinie to nie tylko wielkie przedsięwzięcie sportowe, ale też biznesowe. Chiny otwierają szerzej swój rynek dla firm z zagranicy, w tym polskich. - Ambasada Chińskiej Republiki Ludowej w ...
2007-10-29 Soft drinks
Polscy konsumenci na Wyspach Brytyjskich
Firma MIG RESEARCH przedstawiła raport z pierwszego, reprezentatywnego badania sondażowego przeprowadzonego wśród obywateli polskich zamieszkałych w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Sondaż powstał dzięki wsparciu finansowemu ze strony Grupy Żywiec. Z opublikowanego raportu ...
2007-10-11 Soft drinks
Zmiany na Polagra Food 2007
Tegoroczna, 28. edycja targów odbędzie się w dniach 17-20 września. W tym roku impreza obejmie pięć salonów: gastronomii, wyrobów spożywczych i napojów, wyposażenia sklepów oraz win i alkoholi. Przeobraziły się również same ...
2007-08-17 Soft drinks
Żytnia na półkach sklepów w Wielkiej Brytanii
Wódka Żytnia - jedna z najbardziej znanych polskich wódek będzie sprzedawana na półkach sklepów Tesco w Wielkiej Brytanii. Brytyjska sieć w porozumieniu z Polmosem Józefów i Bielsko-Biała, wyeksportują na początek ponad ...
2007-02-09 Food & drinks
Polacy na emigracji szukają polskich produktów
Firma badawcza Kinoulty Research opublikowała raport opracowany na podstawie wywiadów z Polakami przebywającymi w Irlandii lub tymi, którzy z niej wrócili. Wynika z niego m.in. to, że na emigracji Polacy poszukują ...
2007-01-12 Soft drinks
Product placement wkrótce legalny
Za dwa, trzy lata UE zezwoli na stosowanie product placementu, czyli umieszczanie ukrytych reklam w serialach, filmach czy grach komputerowych. Obecnie unijne prawo na to nie zezwala. - Product placement ma bardzo ...
2006-10-11 Soft drinks
Kampanie polskiej żywności
W tym roku Bruksela dofinansuje trzy akcje promujące polską żywność. Połowę z 12 mln PLN na kampanię sfinansuje Unia Europejska. Akcja z udziałem Macieja Kuronia ma szansę ruszyć jesienią i potrwa ...
2006-06-26 Soft drinks
Private labels wpłyną na obniżkę cen żywności
Marki własne są teoretycznie skazane na sukces, bo według danych ACNielsen, w Polsce sprzedaje się pod nazwą marketu zaledwie około 4% produktów. W Zachodniej Europie, nawet 10 razy więcej. Alain Souillard, prezes ...
2006-06-19 Soft drinks
Wkrótce odbędą się Dni Produktu Polskiego
Dni Produktu Polskiego to akcja, która na przełomie kwietnia i maja połączy działalność wielu sieci handlowych pod hasłem „Kupując polskie produkty - dajesz pracę”. Trwa program pozyskiwania partnerów akcji. Polskie produkty i ...
2006-02-21 Soft drinks
II edycja Produktu Roku
6 stycznia TNS OBOP rozpoczął badanie marketingowe, które będzie uwieńczeniem II polskiej edycji programu marketingowego Produkt Roku. Wybór Konsumentów. Program tworzą dwa elementy: badanie opinii konsumentów, którzy wybierają najlepsze nowości, jakie pojawiły ...
2006-01-10 Soft drinks
Pierwsze konsorcja eksportowe
Od sierpnia polskie firmy mogą ubiegać się o dofinansowanie konsorcjów eksportowych. Pierwsze chcą stworzyć producenci słodyczy. - Trwają rozmowy o utworzeniu konsorcjum eksportowego producentów słodyczy. Ma się skoncentrować na rozwoju sprzedaży na ...
2005-12-28 Soft drinks
[1]
1
|
2
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [38]
działy
› badania [18]
› zagranica [13]
› handel [12]
› innowacje i nowości [3]
› dostawcy [2]
› inwestycje [1]
› akwizycje i fuzje [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [5]
› Grupa Żywiec [2]
› Lidl [2]
› Carlsberg [1]
› Carrefour [1]
› Cartondruck Polska [1]
› Chespa [1]
› Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie [1]
› Coca-Cola [1]
› Diageo [1]
› Grupa Maspex [1]
› Intermarche [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Lotte Wedel [1]
› Lubella [1]
› Masterpress [1]
› McDonald's [1]
› MM Brown Polska [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› O-I [1]
› PepsiCo [1]
› Pernod Ricard [1]
› Pilsweizer [1]
› Sleever International [1]
› Tymbark [1]
› United Packaging [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [30]
› słodycze i przekąski [23]
› owoce i warzywa [20]
› mięso i ryby [20]
› mleko [17]
› kawa i herbata [15]
firmy marketingowe
› Cream [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› JDA Łomża [1]
marki
› E.Wedel [2]
› Lubella [2]
› Tymbark [2]
› Bakalland [1]
› Cisowianka [1]
› Desperados [1]
› Dr.Oetker [1]
› Finlandia [1]
› Kubuś [1]
› Lech [1]
› Lipton [1]
› Milka [1]
› Piątnica [1]
› Smirnoff [1]
› Sobieski [1]
› Tiger [1]
› Tyskie [1]
› Wyborowa [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA