KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
alkohol
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 21
Piwo i soki w Biedronce tylko za złotówkę
W dniach 15-17 czerwca, przy zakupach za minimum 99 PLN tylko złotówkę będą kosztowały mleko, olej, soki czy piwo. Promocją codziennie objęte są dwa różne produkty. W sklepach sieci przez ...
2020-06-15 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Piwo i soki w Biedronce tylko za złotówkę
×
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Polska żywność prezentowana w USA
Blisko 40 polskich producentów żywności bierze udział w trzydniowych nowojorskich targach 2017 Summer Fancy Foods Show. Prezentacja krajowej żywności była przedmiotem poniedziałkowego spotkania w polskim konsulacie. Według uczestniczącego w spotkaniu ...
2017-06-27 Soft drinks
Strongbow na Festiwalu Jabłka i Cydru
Pod koniec wakacji, 30 sierpnia w klubokawiarni Plażowa nad Wisłą w Warszawie odbędzie Festiwal Jabłka i Cydru. - Całodzienny Festiwal pełen będzie koncertów, degustacji i pokazów. Trzeba tam być choćby ...
2015-08-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Strongbow
Rośnie liczba produktów tradycyjnych w Polsce
Ponad 1030 wyrobów znajduje się obecnie na liście tradycyjnych produktów w Polsce. Są wśród nich m.in. produkty mleczne i mięsne, warzywa i owoce, wyroby piekarnicze, a także miody, napoje i dania ...
2013-01-31 Soft drinks
ARR będzie promować polską żywność
Agencja Rynku Rolnego wygrała przetarg ogłoszony przez ministerstwo gospodarki na promocję polskiej żywności w latach 2012-2014. Umowa w tej sprawie została zawarta między resortem gospodarki i ARR w połowie maja ...
2012-06-01 Soft drinks
Konkurs "Złoty Paragon 2011" - pełne wyniki
Czytelnicy miesięcznika Hurt & Detal, ogólnopolskiego pisma FMCG - przyznali nagrody "Złoty Paragon 2011 - Nagroda Kupców Polskich", wyróżniając najlepsze produkty rynku FMCG. Była to pierwsza edycja corocznego konkursu, pretendującego ...
2011-05-31 Soft drinks
Promocja polskiej żywności w Szanghaju
Swoją działalność w Szanghaju rozpoczęło centrum wystawienniczo-sprzedażowe towarów rolno-spożywczych Xi Jiao International. Polska jest jedynym krajem z Europy, który ma stałe stoisko - podaje w Puls Biznesu. Wśród prezentowanych artykułów ...
2010-10-21 Soft drinks
Wyniki konkursu Webstarfestival 2007
Zakończył się Webstarfestival 2007 - interaktywny konkurs promujący najlepsze strony i reklamy internetowe. Nagrody - statuetki Webstara - przyznawane są w kilkunastu kategoriach. Wśród nagrodzonych znalazły się również serwisy marek spożywczych. Internauci ...
2007-12-10 Soft drinks
Polscy konsumenci na Wyspach Brytyjskich
Firma MIG RESEARCH przedstawiła raport z pierwszego, reprezentatywnego badania sondażowego przeprowadzonego wśród obywateli polskich zamieszkałych w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Sondaż powstał dzięki wsparciu finansowemu ze strony Grupy Żywiec. Z opublikowanego raportu ...
2007-10-11 Soft drinks
Zmiany na Polagra Food 2007
Tegoroczna, 28. edycja targów odbędzie się w dniach 17-20 września. W tym roku impreza obejmie pięć salonów: gastronomii, wyrobów spożywczych i napojów, wyposażenia sklepów oraz win i alkoholi. Przeobraziły się również same ...
2007-08-17 Soft drinks
Pomoc UE w promocji produktów rolnych
Komisja Europejska pomoże 11 krajom, w tym Polsce, w promowaniu ich płodów rolnych, oferując 38,9 mln EUR. KE zatwierdziła we wtorek 23 programy promocji różnych produktów rolnych z 11 krajów. Ich całkowity ...
2007-07-11 Soft drinks
Żytnia na półkach sklepów w Wielkiej Brytanii
Wódka Żytnia - jedna z najbardziej znanych polskich wódek będzie sprzedawana na półkach sklepów Tesco w Wielkiej Brytanii. Brytyjska sieć w porozumieniu z Polmosem Józefów i Bielsko-Biała, wyeksportują na początek ponad ...
2007-02-09 Food & drinks
Polacy na emigracji szukają polskich produktów
Firma badawcza Kinoulty Research opublikowała raport opracowany na podstawie wywiadów z Polakami przebywającymi w Irlandii lub tymi, którzy z niej wrócili. Wynika z niego m.in. to, że na emigracji Polacy poszukują ...
2007-01-12 Soft drinks
Coraz więcej producentów ekologicznych
W ubiegłym roku w Polsce przybyło 2000 gospodarstw ekologicznych, jest ich w tej chwili ponad 9 tys. Według prognoz Ministerstwa Rolnictwa, za cztery lata w Polsce ma ich już działać 17 ...
2007-01-04 Soft drinks
Kampanie polskiej żywności
W tym roku Bruksela dofinansuje trzy akcje promujące polską żywność. Połowę z 12 mln PLN na kampanię sfinansuje Unia Europejska. Akcja z udziałem Macieja Kuronia ma szansę ruszyć jesienią i potrwa ...
2006-06-26 Soft drinks
Private labels wpłyną na obniżkę cen żywności
Marki własne są teoretycznie skazane na sukces, bo według danych ACNielsen, w Polsce sprzedaje się pod nazwą marketu zaledwie około 4% produktów. W Zachodniej Europie, nawet 10 razy więcej. Alain Souillard, prezes ...
2006-06-19 Soft drinks
Wkrótce odbędą się Dni Produktu Polskiego
Dni Produktu Polskiego to akcja, która na przełomie kwietnia i maja połączy działalność wielu sieci handlowych pod hasłem „Kupując polskie produkty - dajesz pracę”. Trwa program pozyskiwania partnerów akcji. Polskie produkty i ...
2006-02-21 Soft drinks
II edycja Produktu Roku
6 stycznia TNS OBOP rozpoczął badanie marketingowe, które będzie uwieńczeniem II polskiej edycji programu marketingowego Produkt Roku. Wybór Konsumentów. Program tworzą dwa elementy: badanie opinii konsumentów, którzy wybierają najlepsze nowości, jakie pojawiły ...
2006-01-10 Soft drinks
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [21]
działy
› badania [10]
› zagranica [10]
› handel [7]
› inwestycje [1]
› innowacje i nowości [1]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [2]
› Carrefour [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Lidl [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [17]
› inne produkty [17]
› mleko [15]
› słodycze i przekąski [13]
› kawa i herbata [10]
marki
› Strongbow [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA