KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
mleko
alkohol
Liczba wyszukanych artykułów: 225
Będzie jedna inspekcja kontroli żywności
Przeprowadzenie w tym roku legislacji w zakresie połączenia Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z Agencją Rynku Rolnego oraz budowanie jednolitej inspekcji produkcji żywności - zapowiedział minister rolnictwa Marek Sawicki. Kontrolą ...
2012-05-22 Soft drinks
Ostrzejsze przepisy dotyczące informacji na etykietach w UE
Unia Europejska wprowadza restrykcyjne przepisy dotyczące informowania konsumentów o składnikach i wartości odżywczej produktów spożywczych oraz ich graficznej formie prezentacji. Nowe przepisy wymuszają na producentach żywności umieszczanie na etykietach klarownej ...
2012-05-22 Soft drinks
Handel produktami rolno-spożywczymi może przekroczyć 3 mld EUR
Eksport produktów rolno-spożywczych w 2012 r. może osiągnąć ok. 15,5 mld euro, czyli o ponad 2% więcej niż w 2011 r. - ocenia Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w raporcie ...
2012-04-24 Soft drinks
Wzrost eksportu produktów rolno-spożywczych wyhamuje
Polska utrzymała w 2011 r. wysoką, dwucyfrową dynamikę wzrostu eksportu produktów rolno-spożywczych. W okresie od stycznia do listopada wartość sprzedaży zagranicznej wyniosła 13,8 mld EUR i była wyższa o 12% w ...
2012-01-26 Soft drinks
Najszybciej rosnące kategorie spożywcze w 2012 r.
Firma badawcza Euromonitor International przygotowała na zlecenie Rzeczpospolitej raport obejmujący rynki spożywcze, które zanotują najszybszy wzrost w 2012 r. Na pierwszym miejscu są przekąski z musli i płatków zbożowych. Ich ...
2012-01-13 Soft drinks
Najcenniejsze polskie marki według Rzeczpospolitej
W dodatku do dzisiejszego wydania dziennika znalazł się, opracowany przez Rzeczpospolitą, ranking najcenniejszych polskich marek. Miejsce w rankingu zależy od wartości w 2011 r. Łącznie ranking objął 330 marek, których ...
2011-12-15 Soft drinks
7. Edycja badań konsumenckich Reader's Digest
Już po raz 7. miesięcznik Reader's Digest przeprowadził badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najczęściej wybieranych i kupowanych marek w Polsce. Wśród tegorocznych laureatów znaleźli się m.in. Samsung, Orange, Canon, PKO ...
2011-12-14 Soft drinks
7. Edycja badań konsumenckich Reader's Digest
×
Wygoda i konsumpcja w domu wyznaczają trendy w opakowaniach
Potrzeby związane z wygodą użytkowników (trend convenience) oraz coraz częstsza rezygnacja z konsumpcji poza domem, to dwa główne czynniki wpływające w ciągu ostatnich kilku lat na kierunek rozwoju opakowań do żywności ...
2011-10-21 Russia & CIS
Branża spożywcza boryka się z problemem spóźnionych płatności
Branża spożywcza, mimo stosunkowo wysokiego popytu, napotyka problemy z płynnością - producenci żywności nie otrzymali w ubiegłym miesiącu na czas 22% wartości należności. Przyczyną jest m.in. zmiana dystrybucji, na niekorzyść hurtowników ...
2011-09-26 Soft drinks
Ultrafiolet zastąpi pasteryzację?
Naświetlanie mleka promieniowaniem ultrafioletowym może się okazać lepszym sposobem zapewnienia mu trwałości niż pasteryzacja. Podobnie może być z innymi napojami - podaje portal PAP - Nauka w Polsce. Pasteryzacja, wprowadzona ...
2011-06-07 Soft drinks
Konkurs "Złoty Paragon 2011" - pełne wyniki
Czytelnicy miesięcznika Hurt & Detal, ogólnopolskiego pisma FMCG - przyznali nagrody "Złoty Paragon 2011 - Nagroda Kupców Polskich", wyróżniając najlepsze produkty rynku FMCG. Była to pierwsza edycja corocznego konkursu, pretendującego ...
2011-05-31 Soft drinks
Kreatura dla branży napojowej i producenta lodów
30 marca 2011 r. podczas gali w Fabryce Trzciny w Warszawie wręczono nagrody ogólnopolskiego konkursu kreacji w reklamie "Kreatura 2011". Nagrodę główną w kategorii Outdoor/Indoor/Plakat otrzymała kampania Hoop Coli ...
2011-04-01 Soft drinks
Cena ważniejsza od marki - badania Online Market Intelligence
Jak pokazują wyniki badań firmy Online Market Intelligence, Rosjanom łatwiej jest zrezygnować z wody mineralnej znanej marki (55,2%), a trudniej z ulubionej marki papierosów. Do badań wybrano 17 kategorii towarów obecnych ...
2011-02-02 Russia & CIS
Polskie towary odzyskują francuski rynek
Wymiana handlowa w relacjach polsko-francuskich powróciła w tym roku blisko poziomu sprzed kryzysu w 2008 roku. Francja jest czwartym partnerem handlowym Polski (po Niemczech, Rosji i Włoszech). Według prognoz z ...
2010-12-27 Soft drinks
Laureaci godła Produkt Roku 2010
Miesięcznik Reader's Digest po raz szósty przyzna certyfikaty Produkt Roku - Wybór Czytelników. Mogą na nie liczyć firmy, których produkty są najchętniej wybierane przez czytelników miesięcznika. Uroczystość wręczenia certyfikatów z godłem ...
2010-11-30 Soft drinks
Laureaci godła Produkt Roku 2010
×
Promocja polskiej żywności w Szanghaju
Swoją działalność w Szanghaju rozpoczęło centrum wystawienniczo-sprzedażowe towarów rolno-spożywczych Xi Jiao International. Polska jest jedynym krajem z Europy, który ma stałe stoisko - podaje w Puls Biznesu. Wśród prezentowanych artykułów ...
2010-10-21 Soft drinks
Coca-Cola pozostaje najdroższą marką świata
Coca-Cola po raz kolejny znalazła się na czele corocznego rankingu agencji Interbrand na najbardziej wartościowe marki świata. Wartość marki oszacowano na 70,5 mld USD, co w porównaniu z zeszłym rokiem ...
2010-09-17 Soft drinks
Upał pomaga branży napojowej
Fala upałów, która od pewnego czasu dotyka Polskę jest najlepszym sprzedawcą napojów i lodów. Przedstawiciele producentów wody butelkowanej uważają, że przy takiej pogodzie znacznie wzrośnie wartość rynku. Ubiegłoroczne wydatki Polaków na ...
2010-07-15 Soft drinks
Żabka wprowadza private label
W tym roku na półkach sklepów sieci Żabka znajdzie się 200 produktów marki własnej. Żabka jest pierwszą siecią typu convenience w kraju, która zdecydowała się na taką skalę wprowadzić produkty pod ...
2010-05-27 Soft drinks
Firmy spożywcze nie chcą rezygnować z BPA
Branża żywnościowa w USA grozi wycofaniem poparcia dla projektu ustawy mającej poprawić bezpieczeństwo żywności. Kontrowersje budzi nowa poprawka, która zakazałaby używania bisphenolu-A - składnika chemicznego stosowanego w opakowaniach żywności i napojów ...
2010-04-27 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[12]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [3]
› ostatni rok [10]
› kiedykolwiek [225]
działy
› badania [141]
› handel [80]
› zagranica [56]
› dostawcy [27]
› promocje i PR [25]
› innowacje i nowości [21]
› inwestycje [13]
› makroekonomia [5]
› akwizycje i fuzje [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [5]
› Lidl [5]
› Carrefour [2]
› Lamican Oy [2]
› Bakalland [1]
› Carlsberg [1]
› Colian [1]
› Danone [1]
› Dino [1]
› Doehler [1]
› Eurocash [1]
› FoodCare [1]
› FoodWell [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Kaufland [1]
› KFC [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Krynica Vitamin [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› POLOmarket [1]
› Real [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [174]
› inne produkty [160]
› owoce i warzywa [139]
› mięso i ryby [123]
› kawa i herbata [116]
firmy marketingowe
› New Communications [1]
marki
› E.Wedel [2]
› Lay's [2]
› Tymbark [2]
› Actimel [1]
› Berlinki [1]
› Cisowianka [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› EB [1]
› Finlandia [1]
› Frugo [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Lipton [1]
› Lubella [1]
› Magnum [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Mokate [1]
› Muszynianka [1]
› Piątnica [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA