KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
alkohol
innowacje i nowości
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 12
Lidl mocniej stawia na produkty regionalne
Od poniedziałku 7 czerwca, w ramach Tygodnia Regionalnego klienci sieci sklepów Lidl będą mogli skorzystać z wyjątkowej oferty, w której znajdzie się m.in. szeroki wybór nabiału, ryb, wędlin i mięs, soków ...
2021-06-07 Soft drinks
firmy:
Lidl
Carlsberg Pilsner 0,0% w butelce eco rozwiązaniami
Na start sezonu Carlsberg Polska proponuje nowy bezalkoholowy wariant Carlsberg Pilsner. To odpowiedź marki na rozwijający się rynek piw bezalkoholowych. Piwa bezalkoholowe w 2020 roku kolejny raz zanotowały wzrost popularności ...
2021-03-23 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carlsberg
marki:
Carlsberg
Carlsberg Pilsner 0,0% w butelce eco rozwiązaniami
×
poprzedni
następny
Pinta dostawcą piwa bezalkoholowego w Norwegii
Bezalkoholowe piwo rzemieślnicze Pinta Mini Maxi Mango będzie od czerwca tego roku oferowane w sieci sklepów Vinmonopolet w Norwegii. Browar Pinta zdobył zlecenie na jego dostawy po wygraniu przetargu, w którym ...
2020-03-13 Soft drinks
firmy:
Browar Pinta
marki:
Pinta
Pinta dostawcą piwa bezalkoholowego w Norwegii
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Eurocash Alkohole promuje nową aplikację mobilną
Eurocash przekonuje sprzedawców detalicznych do wykorzystywania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w walce o klienta. Flagowym narzędziem jest platforma Drinco, która umożliwia przedsiębiorcom prowadzącym sprzedaż detaliczną dostęp do ogromnej bazy kuponów na alkohole ...
2017-07-25 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Eurocash Alkohole promuje nową aplikację mobilną
×
Marie Brizard Wine & Spirits ogłasza nowy plan strategiczny
Firma alkoholowa Marie Brizard Wine & Spirits (MBWS) ogłosiła zaktualizowaną strategię do 2018 roku. Grupa nie będzie sprzedawać polskiej spółki dystrybucyjnej Sobieski Trade i zapowiada wprowadzenie nowych marek na rynek ...
2016-12-13 Soft drinks
firmy:
Marie Brizard Wine & Spirits
,
Sobieski Trade
marki:
William Peel
,
Augustowianka
,
Fruits & Wine
Powrót do produktów sprzed lat w Biedronce
W ramach obchodów 20-lecia działalności, sieć sklepów Biedronka zabierze klientów w sentymentalną podróż do lat 90-tych. Już 25 czerwca na sklepowych półkach pojawią się pierwsze artykuły z oferty produktów Vintage ...
2015-06-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
marki:
Chio
,
Pepsi
,
Okocim
Intermarche wprowadza markę własną dla "imprezowiczów"
Sieć supermarketów Intermarche wspiera wprowadzenie nowej marki własnej Partyzone działaniami na portalu społecznościowym Facebook. Marka Partyzone obejmuje produkty tzw. "imprezowe". Działania społecznościowe są rozpoczynane z wyprzedzeniem, tak aby budować rozpoznawalność ...
2011-10-13 Soft drinks
Żabka wprowadza private label
W tym roku na półkach sklepów sieci Żabka znajdzie się 200 produktów marki własnej. Żabka jest pierwszą siecią typu convenience w kraju, która zdecydowała się na taką skalę wprowadzić produkty pod ...
2010-05-27 Soft drinks
Szersza oferta dyskontowa w Tesco
Sieć handlowa Tesco poszerza ofertę dyskontową o kolejne 300 produktów. Są to m.in. nowe napoje gazowane i woda, ciastka oraz wyroby alkoholowe - podaje serwis Wszystkoohandlu.pl. Ceny nowości są porównywalne do tych ...
2009-06-19 Soft drinks
Więcej private labels w Intermarche
Sieć supermarketów Intermarche stopniowo rozbudowuje segment produktów sprzedawanych pod marką własną. W kwietniu na sklepowych półkach pojawią się trzy nowe produkty własne, a sześć zmieni szatę graficzną. Wysoka jakość, cena niższa o ...
2009-04-17 Soft drinks
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [12]
działy
› promocje i PR [5]
› inwestycje [3]
› akwizycje i fuzje [3]
› badania [2]
› dostawcy [2]
› zagranica [2]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [2]
› Browar Pinta [1]
› Carlsberg [1]
› Eurocash [1]
› Lidl [1]
› Marie Brizard Wine & Spirits [1]
› Sobieski Trade [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [6]
› mleko [4]
› mięso i ryby [4]
› inne produkty [4]
› owoce i warzywa [2]
› kawa i herbata [2]
marki
› Augustowianka [1]
› Carlsberg [1]
› Chio [1]
› Fruits & Wine [1]
› Okocim [1]
› Pepsi [1]
› Pinta [1]
› William Peel [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA