KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
alkohol
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 236
Żytnia na półkach sklepów w Wielkiej Brytanii
Wódka Żytnia - jedna z najbardziej znanych polskich wódek będzie sprzedawana na półkach sklepów Tesco w Wielkiej Brytanii. Brytyjska sieć w porozumieniu z Polmosem Józefów i Bielsko-Biała, wyeksportują na początek ponad ...
2007-02-09 Food & drinks
Waspol ma nowy system elektronicznej sprzedaży
Firma specjalizująca się w hurtowej sprzedaży alkoholi i napojów, wprowadziła internetowy system składania zamówień. Nowe narzędzie ma usprawnić współpracę z niemal 3000 klientów i pomóc w pozyskaniu nowych. Tylko w ciągu ...
2007-01-25 Soft drinks
Polacy na emigracji szukają polskich produktów
Firma badawcza Kinoulty Research opublikowała raport opracowany na podstawie wywiadów z Polakami przebywającymi w Irlandii lub tymi, którzy z niej wrócili. Wynika z niego m.in. to, że na emigracji Polacy poszukują ...
2007-01-12 Soft drinks
Sagittarius Strzelec przejął trzy hurtownie
Spółka podpisała umowy przedwstępne kupna trzech firm zajmujących się hurtowym obrotem napojami. Łącznie za ich akcje Sagittarius zapłaci 26,5 mln PLN - poinformowała firma w komunikacie. Sagittarius nie podał nazw spółek, ani ...
2006-09-07 Soft drinks
Najlepiej sprzedające się produkty na stacjach paliw
ACNielsen na bazie przeprowadzonych w latach 2005-2006 badań ustalił ranking najlepiej sprzedających się produktów FMCG w sklepach na stacjach benzynowych. Lista produktów spożywczych wg wartości sprzedaży w mln PLN. Piwo ...
2006-06-29 Soft drinks
Private labels wpłyną na obniżkę cen żywności
Marki własne są teoretycznie skazane na sukces, bo według danych ACNielsen, w Polsce sprzedaje się pod nazwą marketu zaledwie około 4% produktów. W Zachodniej Europie, nawet 10 razy więcej. Alain Souillard, prezes ...
2006-06-19 Soft drinks
Marki Wysokiej Reputacji
W pierwszym badaniu reputacji marek PremiumBrand 2006, konsumenci ocenili najlepsze działające w Polsce marki. 63 otrzymały tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Wśród zwycięzców znalazły się m.in.: - Carlsberg - Coca-Cola - Danone - E. Wedel - Hochland - Knorr - Lays - ...
2006-06-13 Soft drinks
Ochakovo podsumowało sprzedaż w sieciach Moskwy
Moskiewski producent piwa i napojów bezalkoholowych podsumował wyniki sprzedaży w moskiewskich sieciach handlowych. W sumie w 2005 roku tylko w stolicy Rosji firma sprzedała ponad 40 mln litrów napojów (o 35% więcej ...
2006-03-07 Russia & CIS
Milo ma nowego właściciela
Warszawskie Milo, które w 2005 r. osiągnęło 2,7 mld PLN obrotów, znane było wcześniej głównie z dystrybucji papierosów. Od niedawna spółka, która należy do ścisłej czołówki polskich dystrybutorów dóbr szybkozbywalnych, rozkręciła ...
2006-02-22 Soft drinks
Perspektywy handlu żywnością on-line
Firma Leclerc od czterech lat prowadzi również sklep w internecie pod marką hipernet24.pl. Według Krzysztofa Gajewskiego z Leclerc Polska udział internetowego sklepu w przychodach spółki wynosi około jednego procenta (ubiegłoroczne obroty ...
2006-02-07 Soft drinks
Wielka Brytania największym rynkiem dla private labels
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii są największymi zwolennikami produktów sprzedawanych pod markami prywatnymi sieci handlowych. Produkty te stanowią obecnie 35% sprzedaży pakowanych dóbr konsumpcyjnych. W ubiegłym roku przychody sieci handlowych uzyskane ze sprzedaży żywności ...
2006-02-02 Soft drinks
Polacy kupują coraz więcej żywności w sieci
Coraz więcej osób docenia możliwość zrobienia zakupów spożywczych przez internet - pisze Metropol. Usługę internetowych zakupów spożywczych oferuje m.in. sieć Piotr i Paweł w Warszawie, Poznaniu i Bydgoszczy. W stolicy zakupy ...
2006-01-26 Soft drinks
Przemysł spożywczy chce nowych regulacji w handlu
Przemysł spożywczy szykuje się do wojny prawnej z sieciami handlowymi. O swoje interesy będzie walczyć nie tylko w sądach lecz również w Sejmie. - W pierwszym kwartale powinny zakończyć się wstępne prace ...
2006-01-11 Soft drinks
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
Primanova vs Primadonna
Ahold Polska nie może oznaczać kawy i herbaty znakiem Primanova, bo jest zbyt podobny do znaku Primadonna, który w Polsce wcześniej otrzymał ochronę na takie towary. Międzynarodową rejestrację znaku towarowego Primadonna posiada ...
2006-01-09 Soft drinks
Sieci handlowe furtką eksportową
Akcesja Polski do UE przyczyniły się do znacznego wzrostu naszego eksportu, a jego potencjał jest nadal duży. Świadczy o tym m.in. rosnące zainteresowanie zagranicznych sieci handlowych sprzedażą polskich wyrobów w sklepach ...
2005-12-15 Soft drinks
[1]
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [3]
› ostatnie 3 miesiące [6]
› ostatni rok [21]
› kiedykolwiek [236]
działy
› badania [120]
› akwizycje i fuzje [41]
› promocje i PR [29]
› inwestycje [20]
› zagranica [13]
› innowacje i nowości [12]
› dostawcy [11]
› makroekonomia [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [12]
› Grupa Żywiec [12]
› Eurocash [6]
› Lidl [5]
› Carlsberg [4]
› Coca-Cola [4]
› Distribev Holding [4]
› Duży Ben [4]
› Kompania Piwowarska [4]
› Carrefour [2]
› Grupa Maspex [2]
› Grupa Orbico [2]
› Kujawianka [2]
› Makro Cash & Carry [2]
› Marie Brizard Wine & Spirits [2]
› Mazurska Manufaktura Alkoholi [2]
› McDonald's [2]
› Orbico [2]
› Sobieski Trade [2]
› Aldi [1]
› Bewa [1]
› Browar Pinta [1]
› Dino [1]
› Elite Cafe [1]
› Henkell Freixenet [1]
› ICE-FULL [1]
› Jeronimo Martins [1]
› JF Hillebrand [1]
› JNT Group [1]
› Kaufland [1]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
› Metro Group [1]
› Mex Polska [1]
› Moya [1]
› Paccor [1]
› Party Express [1]
› PepsiCo [1]
› POLOmarket [1]
› Pyszne.pl [1]
› Red Bull [1]
› Res-Drob [1]
› Sainsbury's [1]
› Sajon [1]
› Sevener Logistic [1]
› Stock Polska [1]
› Tesco [1]
› United Beverages [1]
› Waspol [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [106]
› mleko [81]
› inne produkty [69]
› owoce i warzywa [45]
› kawa i herbata [40]
› mięso i ryby [38]
firmy marketingowe
› DDB & Tribal [1]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [1]
› Starcom [1]
› Tequila [1]
marki
› Warka [4]
› Tyskie [3]
› Carlsberg [2]
› Desperados [2]
› Lech [2]
› Okocim [2]
› Somersby [2]
› Tymbark [2]
› Augustowianka [1]
› Chio [1]
› Coca-Cola [1]
› Freixenet [1]
› Fruits & Wine [1]
› Kubuś [1]
› Pedros [1]
› Pepsi [1]
› Pinta [1]
› Red Bull [1]
› Redd's [1]
› Sobieski [1]
› Tiger [1]
› William Peel [1]
› Wojak [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA