KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
alkohol
kiedykolwiek
Liczba wyszukanych artykułów: 254
Przemysł spożywczy utrzymuje dobre tempo
Według raportu „Gospodarka żywnościowa w trzecim roku po wejściu Polski do UE”, opracowanego przez prof. Romana Urbana z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, kondycja przemysłu spożywczego w Polsce jest coraz lepsza ...
2006-10-13 Soft drinks
Perspektywy rynku spożywczego - raport
Problem analizy poszczególnych rynków spożywczych został podjęty przez Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej (IERiGŻ). IERiGŻ we współpracy z przedstawicielami poszczególnych branż przygotował na zlecenie Rady Gospodarki Żywnościowej raport "Stan i ...
2006-10-09 Soft drinks
Korzyści z grejpfrutów i... piwa
Międzynarodowy zespół badaczy, również z Polski, dowiódł pożytków z jedzenia grejpfrutów i czosnku oraz picia piwa. Okazało się, że grejpfruty mogą wpływać na poziom związków tłuszczowych we krwi. Zbyt wysokie stężenie ...
2006-09-28 Soft drinks
Brytyjczycy cenią naszą żywność
Wartość polskiego eksportu do Wielkiej Brytanii przekroczyła w ub. r. 2,7 mld GBP, zaś brytyjskiego do Polski wyniosła ok. 1,67 mld GBP - podaje brytyjskie ministerstwo handlu i przemysłu. Jednym z powodów nadwyżki polskiego eksportu ...
2006-09-04 Soft drinks
Rozporządzenia w sprawie substancji polepszających żywność
28 lipca Komisja Europejska przyjęła ostateczną wersję pakietu propozycji rozporządzeń dotyczących substancji dodatkowych, enzymów, aromatów oraz systemu ich zatwierdzania. Pakiet rozporządzeń w sprawie tzw. substancji polepszających żywność ma wzmocnić zharmonizowany system przepisów ...
2006-08-02 Soft drinks
Narodowy koncern spożywczy
Ministerstwo Skarbu Państwa chce stworzyć narodowy koncern spożywczy. Ma on powstać w oparciu o Krajową Spółkę Cukrową i sześć państwowych Polmosów (z Torunia, Bielska-Białej, Szczecina, Konina, Józefówa oraz warszawski Koneser). Do grupy ...
2006-07-31 Soft drinks
Peerelowskie marki wymagają inwestycji
Większość marek znanych nam z PRL, które dzisiaj zachowały mocną pozycję, to te pochodzące jeszcze sprzed wojny. Przykładem są: Żywiec czy Goplana. Polacy cenią te marki, które w ówczesnych czasach reprezentowały produkty ...
2006-07-17 Soft drinks
Wyniki konkursu "Etykietka i opakowanie"
Ogłoszono wyniki konkursu dla najlepszych etykiet do artykułów spożywczych. Jako najlepsze zostały ocenione następujące produkty: 1. Musli "WOM", projekt - OPTIMA DMG, Moskwa 2. Seria Great Armenia, projekt - Printinfo, Jerewań 3. Ice.T, projekt - ...
2006-07-03 Russia & CIS
Wyniki konkursu "Etykietka i opakowanie"
×
Eksportowe szanse polskich producentów
Polacy pracujący za granicą chcą tam kupować polską żywność, oglądać polskie programy i czytać polską prasę. To nowa szansa na sprzedaż i zagraniczną promocję dla krajowych firm. Philip Kotler, guru marketingu, podkreślał ...
2006-06-27 Soft drinks
Kampanie polskiej żywności
W tym roku Bruksela dofinansuje trzy akcje promujące polską żywność. Połowę z 12 mln PLN na kampanię sfinansuje Unia Europejska. Akcja z udziałem Macieja Kuronia ma szansę ruszyć jesienią i potrwa ...
2006-06-26 Soft drinks
Znak Poznaj Dobrą Żywność dla 90 firm
Prawie 90 produktów z 22 firm otrzymało w niedzielę znak Poznaj Dobrą Żywność (PDŻ). PDŻ to program resortu rolnictwa, informujący o produktach żywnościowych wysokiej jakości. Udział w programie jest dobrowolny; mogą w ...
2006-06-26 Soft drinks
PremiumBrand 2006
22 czerwca 2006 roku w Warszawie, odbyła się uroczysta gala PremiumBrand 2006, na której zostały wręczone nagrody PremiumBrand dla marek o najwyższej reputacji. W pierwszym badaniu PremiumBrand 1500 konsumentów oceniło najlepsze działające ...
2006-06-26 Soft drinks
Private labels wpłyną na obniżkę cen żywności
Marki własne są teoretycznie skazane na sukces, bo według danych ACNielsen, w Polsce sprzedaje się pod nazwą marketu zaledwie około 4% produktów. W Zachodniej Europie, nawet 10 razy więcej. Alain Souillard, prezes ...
2006-06-19 Soft drinks
Marki Wysokiej Reputacji
W pierwszym badaniu reputacji marek PremiumBrand 2006, konsumenci ocenili najlepsze działające w Polsce marki. 63 otrzymały tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Wśród zwycięzców znalazły się m.in.: - Carlsberg - Coca-Cola - Danone - E. Wedel - Hochland - Knorr - Lays - ...
2006-06-13 Soft drinks
Ceny cukru systematycznie rosną
Koncerny cukrowe nie narzekają na brzydką pogodę. Mimo że producenci lodów i zimnych napojów kupują od nich mniej cukru, jego cena cały czas rośnie. - Pogoda zawsze ma wpływ na sprzedaż cukru ...
2006-06-12 Soft drinks
Polska żywność jedzie za Polakami
Dunnes Stores, czołowa irlandzka sieć handlowa chce zarobić na tysiącach Polaków, którzy wyjechali do Wielkiej Brytanii i Irlandii w poszukiwaniu pracy. Według Planet Retail, firma zamierza tworzyć stworzyć w sklepach specjalne sekcje ...
2006-06-07 Soft drinks
PFPŻ uruchamia stronę o dodatkach do żywności
1 czerwca Polska Federacja Producentów Żywności udostęniła internautom nowy serwis stanowiący kompendium wiedzy o substancjach dodatkowych do żywności. Na stronie www.dodatki.pfpz.pl można znaleźć wszystkie podstawowe informacje dotyczące tych substancji oraz ich funkcji w produkcji ...
2006-06-07 Soft drinks
Początek Targów IFE Poland 2006
17 maja rozpoczęły się Międzynarodowe Targi Żywności, Napojów i Usług Gastronomicznych i Hotelarskich IFE POLAND. Targi są okazją dla polskich przedsiębiorców do zapoznania się z ofertą zarówno polskich jak i zagranicznych dostawców ...
2006-05-19 Soft drinks
Polska nakarmi stary kontynent?
Wyniki handlu zagranicznego żywnością po wejściu Polski do UE przeszły oczekiwania analityków. W latach 2004-05 wartość eksportu rosła w tempie przekraczającym 30%. Mimo mocnego złotego boom eksportowy potrwa także w tym ...
2006-05-16 Soft drinks
Eksporterzy korzystają z droższego cukru
Cukier na rynku światowym jest coraz droższy. Producenci słodyczy, dżemów i napojów, którzy muszą kupować cukier w krajach Unii liczą, że dalsze podwyżki jego cen ułatwią im konkurencję poza Wspólnotą. W UE ...
2006-05-11 Soft drinks
[1]
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
[13]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [7]
działy
› badania [142]
› zagranica [82]
› handel [65]
› promocje i PR [37]
› dostawcy [26]
› inwestycje [16]
› innowacje i nowości [15]
› makroekonomia [6]
› akwizycje i fuzje [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [4]
› Browar Stu Mostów [3]
› Carrefour [3]
› Colian [2]
› Lidl [2]
› Mlekovita [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› Agros-Nova [1]
› Aldi [1]
› Alfa Group [1]
› Bakalland [1]
› Bongrain [1]
› Borjomi [1]
› Danone [1]
› Eurocash [1]
› FoodWell [1]
› Freshmarket [1]
› FRoSTA [1]
› Greek Trade [1]
› Grupa Maspex [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Hochland [1]
› Intermarche [1]
› JBB [1]
› King Oscar [1]
› Kraft Heinz [1]
› Larus [1]
› Mosso [1]
› Netto [1]
› Pernod Ricard [1]
› SM Lazur [1]
› Żabka [1]
› ZM Silesia [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [179]
› inne produkty [172]
› mleko [168]
› mięso i ryby [167]
› słodycze i przekąski [154]
› kawa i herbata [108]
firmy marketingowe
› Brief me [1]
marki
› Lay's [2]
› Lech [2]
› Absolut [1]
› Actimel [1]
› Bakalland [1]
› Berlinki [1]
› Borjomi [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› E.Wedel [1]
› Heinz [1]
› Helcom [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Magnum [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Sobieski [1]
› Starbucks [1]
› Strongbow [1]
› Tarczyński [1]
› Tymbark [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA