KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
mięso i ryby
alkohol
Liczba wyszukanych artykułów: 168
Przedstawiciele biznesu utworzą nową Grupę Ekspertów
Minister rolnictwa Czesław Siekierski spotkał się z przedstawicielami branży spożywczej, którzy wyrazili chęć utworzenia Grupy Eksperckiej, która będzie na bieżąco analizowała sytuację tej branży. Gotowość do uczestnictwa w Grupie Ekspertów wyrazili: ...
2024-08-13 Soft drinks
firmy:
Bakalland
,
Colian
,
FoodWell
,
Mlekovita
,
ZPOW Dawtona
Przedstawiciele biznesu utworzą nową Grupę Ekspertów
×
poprzedni
następny
Grupa Blix i NIQ ogłosili zwycięzców Euro 2024
W czasie Mistrzostw Europy w piłce nożnej wielu konsumentów stawia na podobne rozwiązania. Zdecydowanymi wygranymi Euro 2024 będą dyskonty i supermarkety. To właśnie do tych sklepów uda się w tym czasie ...
2024-06-14 Soft drinks
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Inflacja zmienia ranking najpopularniejszych marek FMCG
W najnowszym raporcie Listonic - Ranking Popularności Marek FMCG - analizie zostały poddane listy zakupów stworzone w języku polskim od sierpnia 2022 roku do końca lipca 2023 roku. Łącznie w tym ...
2023-10-23 Soft drinks
marki:
Jacobs
,
Mleczna Dolina
,
E.Wedel
,
Lay's
,
Actimel
,
Mlekpol
,
Berlinki
,
Łaciate
,
Kubuś
,
Zatecky
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
Darłowo, Łeba i Mielno – te trzy miejscowości łączą nie tylko piękne plaże, ale też zainteresowanie Polaków w okresie wakacyjnym. Właśnie te miasta okazały się również najpopularniejsze wśród klientów Biedronki, bo ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
×
Rzadziej kupujemy mocny alkohol
Wysoka inflacja, która przekłada się na wzrost cen m.in. produktów spożywczych wywołała zmiany w zachowaniach zakupowych Polaków. Okazuje się, mniej konsumentów kupuje mocne alkohole i masło - informuje Rzeczpospolita, powołując się ...
2022-11-21 Food & drinks
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Dwucyfrowe podwyżki cen wszystkich kategorii spożywczych
Z analizy ponad 40 tys. cen wynika, że w sierpniu 2022 r. zakupy w sklepach były droższe średnio o 23,7% niż rok wcześniej. Podwyżki na dwucyfrowym poziomie objęły wszystkie badane kategorie ...
2022-09-12 Soft drinks
Organizacje branżowe apelują do rządu o pomoc
Największe polskie organizacje przemysłu spożywczego zwróciły się do rządu z apelem o pilne podjęcie działań w związku z ograniczeniem produkcji liderów branży nawozowo-chemicznej i wywołanymi przez to poważnymi konsekwencjami dla branży ...
2022-08-26 Soft drinks
Branża spożywcza odczuje braki dwutlenku węgla
Trzeci co do wielkości producent piwa w Polsce, firma Carlsberg, wstrzymuje produkcję piwa. Wynika to ze wstrzymania dostaw dwutlenku węgla przez Anwil S.A. i Grupę Azoty SA. Dostawcy tłumaczą decyzję bezprecedensowym ...
2022-08-25 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
Analiza wzrostu cen podstawowych produktów
Średnie ceny podstawowych produktów spożywczych wzrosły w kwietniu o 6,2% w porównaniu do ubiegłego roku - wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency. Największe ...
2022-05-17 Soft drinks
Duże wzrosty nastrojów w handlu
Wskaźnik nastrojów w handlu tradycyjnym (NHT) wzrósł w lutym o 17,1 pkt. w porównaniu do styczniowego notowania i wyniósł 32,3 pkt. Był również wyższy o 2,3 pkt. od prognozy z ubiegłego ...
2022-03-09 Soft drinks
Sklepy tracą rocznie miliardy euro na kradzieżach
Z powodu kradzieży, sklepy detaliczne w Polsce uszczuplają swoje roczne przychody kwotą sięgającą 1,7 mld EUR, a w Europie to blisko 50 mld EUR. Wartość polskiego rynku detalicznego pod koniec ...
2022-03-09 Soft drinks
Białoruś wprowadza embargo na zachodnią żywność
W ramach odpowiedzi na V pakiet sankcji UE i państw zachodnich Białoruś wprowadzi od 1 stycznia 2022 r. zakaz wwozu mięsa, drobiu, owoców, warzyw i mleka. Zgodnie z ogłoszonym 7 ...
2021-12-10 Soft drinks
Lipcowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych firmy badawczej CMR, w lipcu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 3,7% wyższa niż w czerwcu, choć liczba transakcji wzrosła ...
2021-08-23 Soft drinks
Wakacyjne wyzwania lokalnych sklepów
Tego lata konsumenci częściej szukają w sklepach produktów kojarzących się ze zdrowiem lub z przyjemnym jedzeniem. Zamiast gotować w domu chętniej korzystają z usług gastronomicznych. Myślą też o zmniejszeniu spożycia słodyczy ...
2021-07-20 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Czerwcowy wzrost sprzedaży w sklepach tradycyjnych
Jak wynika z danych M/platform, czerwiec 2021 to drugi z kolei miesiąc, w którym obroty w handlu tradycyjnym w Polsce wzrosły w ujęciu rok do roku. Wzrost obrotów na poziomie 4,5% ...
2021-07-12 Soft drinks
Sklepy tradycyjne ze wzrostem sprzedaży w maju
Jak wynika z danych M/platform, maj 2021 odwrócił trend spadkowy obserwowany w handlu tradycyjnym od lutego bieżącego roku. Po trzech miesiącach spadków wartości sprzedaży - w ujęciu rok do roku - ...
2021-06-17 Soft drinks
Lidl mocniej stawia na produkty regionalne
Od poniedziałku 7 czerwca, w ramach Tygodnia Regionalnego klienci sieci sklepów Lidl będą mogli skorzystać z wyjątkowej oferty, w której znajdzie się m.in. szeroki wybór nabiału, ryb, wędlin i mięs, soków ...
2021-06-07 Soft drinks
firmy:
Lidl
Napoje, woda i piwo chętniej kupowane w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w marcu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 8,8% niższa niż w marcu 2020 r., natomiast liczba transakcji spadła ...
2021-04-26 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
[9]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [168]
działy
› badania [88]
› zagranica [58]
› handel [35]
› promocje i PR [22]
› inwestycje [12]
› dostawcy [11]
› innowacje i nowości [10]
› makroekonomia [7]
› akwizycje i fuzje [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [3]
› Lidl [3]
› Mlekovita [3]
› SM Lazur [2]
› SM Spomlek [2]
› Agros-Nova [1]
› Aldi [1]
› Bakalland [1]
› Bongrain [1]
› Carlsberg [1]
› Carrefour [1]
› CEDC [1]
› Cedrob [1]
› Ceko [1]
› Colian [1]
› Danone [1]
› Dega [1]
› Drosed [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› FoodWell [1]
› Freshmarket [1]
› FRoSTA [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Hochland [1]
› JBB [1]
› King Oscar [1]
› Konspol [1]
› Larus [1]
› Netto [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› PKM Duda [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Sokołów [1]
› Tarczyński [1]
› Żabka [1]
› ZM Henryk Kania [1]
› ZM Silesia [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [130]
› inne produkty [130]
› napoje bezalkoholowe [123]
› słodycze i przekąski [121]
› kawa i herbata [92]
firmy marketingowe
› 24/7Communication [1]
marki
› Actimel [1]
› Berlinki [1]
› E.Wedel [1]
› Jacobs [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA