KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
alkohol
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 98
Sprzedaż w czerwcu w sklepach małoformatowych
W czerwcu 2018 obroty sklepów małoformatowych do 300 mkw były wyższe o 2,4% w porównaniu do maja oraz o 5,4% wyższe w porównaniu do czerwca ubiegłego roku. Natomiast liczba transakcji była ...
2018-07-19 Soft drinks
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w maju 2018 r.
W maju 2018 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 11,7% wyższa niż w kwietniu 2018 r., natomiast liczba transakcji wzrosła o około 10%. W ...
2018-06-25 Soft drinks
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Całkowite obroty sklepów małoformatowych w kwietniu 2018 r. wzrosły o 2,4% w stosunku do kwietnia 2017 r., jednak w porównaniu z marcem zmniejszyły się o 4,7% - podała Joanna Chilicka z ...
2018-05-18 Soft drinks
Nowe warsztaty w Akademii Inspiracji Makro
W Akademii Inspiracji Makro w Warszawie ruszają nowe warsztaty dedykowane sektorowi handlu tradycyjnego. Na właścicieli i personel sklepów spożywczych czekają prowadzone przez profesjonalnych trenerów szkolenia z zakresu kawy, win i serów ...
2018-04-23 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Nowe warsztaty w Akademii Inspiracji Makro
×
Wielkanocne preferencje Polaków
Firma badawcza Nielsen przeprowadziła badania wielkanocnych preferencji polskich konsumentów. - Wielkanoc to czas z wyraźnym wzrostem sprzedaży dodatków do ciast, mąki, margaryn do pieczenia czy też twarogów mielonych. Pomimo mody na ...
2018-03-30 Soft drinks
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w listopadzie 2017 r. obroty sklepów małoformatowych do 300 m2 były o 9% niższe niż w październiku, a liczba transakcji zmniejszyła się w tym czasie o ...
2017-12-13 Soft drinks
Najnowsze trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak pokazują dane CMR, we wrześniu 2017 r. obroty sklepów małoformatowych o powierzchni do 300 m2 były o 2,7% wyższe niż rok wcześniej, mimo iż liczba transakcji spadła w tym czasie ...
2017-10-16 Soft drinks
Lipcowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w lipcu 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 1% niższa niż w w czerwcu 2017 r. i o 3,3% ...
2017-08-21 Soft drinks
Obroty małych sklepów w czerwcu wzrosły o 5,6% rdr
Jak wynika z danych CMR, w czerwcu 2017 r. obroty sklepów do 300 mkw były wyższe o 3,9% w porównaniu do maja 2017 oraz o 5,6% wyższe w porównaniu do czerwca ...
2017-08-07 Soft drinks
E.Leclerc bada rynek żywności regionalnej i tradycyjnej
Polacy kupują żywność tradycyjną i regionalną bo smakuje lepiej od innych produktów (65%), chcą wspierać polską gospodarkę (51%) i chcą być świadomi tego, co jedzą (49%). Najchętniej kupują ją na bazarach ...
2017-06-30 Soft drinks
firmy:
E.Leclerc
E.Leclerc bada rynek żywności regionalnej i tradycyjnej
×
poprzedni
następny
Trendy w sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w maju 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 7% wyższa niż w kwietniu 2017 r. a liczba transakcji wzrosła ...
2017-06-27 Soft drinks
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
W czerwcu 2016 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 6,7% wyższa niż rok wcześniej, choć liczba transakcji wzrosła w tym czasie tylko o 2,5%. W porównaniu ...
2016-08-03 Soft drinks
Kwietniowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
W kwietniu 2016 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była wyższa o 1,5% niż w kwietniu 2015 r. i o 1% niż w marcu 2015 r. Liczba ...
2016-06-06 Soft drinks
Francja od kuchni w hipermarketach Carrefour
W hipermarketach Carrefour wystartowała ogólnopolska akcja promocyjna francuskich produktów pod nazwą „Apetyt na Francję”. Carrefour wspólnie ze swoimi największymi francuskimi dostawcami przygotował specjalną ofertę cenową na kilkadziesiąt oryginalnych produktów z kategorii ...
2015-05-25 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Francja od kuchni w hipermarketach Carrefour
×
GH PL Plus poszerzy portfolio marki Lubię
Grupa Handlowa PL Plus, mimo zrealizowania w całości swojego projektu marki Lubię, planuje w dalszym ciągu jego rozwój. Aktualnie zakończyła wprowadzanie ostatnich z pierwotnie przewidzianych 150 indeksów, jednak niebawem poszerzy portfolio ...
2015-04-27 Soft drinks
firmy:
GH PL Plus
marki:
Lubię
Alkohol i nabiał w łódzkim oddziale Specjału
Łódzki oddział Specjału realizując przyjętą strategię rozwoju poszerzył ofertę o dwie nowe kategorie - alkohole i nabiał. Niezbędne inwestycje oraz przygotowania organizacyjne, rozpoczęte w końcu ubiegłego roku, przeprowadzone zostały w rekordowym ...
2013-04-12 Food & drinks
firmy:
GK Specjał
Rośnie liczba produktów tradycyjnych w Polsce
Ponad 1030 wyrobów znajduje się obecnie na liście tradycyjnych produktów w Polsce. Są wśród nich m.in. produkty mleczne i mięsne, warzywa i owoce, wyroby piekarnicze, a także miody, napoje i dania ...
2013-01-31 Soft drinks
W tym roku Żabka otworzy sklep nr 3000.
Mimo spowolnienia w segmencie handlu detalicznego, Żabka chce przyspieszyć rozwój. W 2013 roku sieć powiększy się o 400 nowych sklepów i będzie ich w całej Polsce ponad 3000. W ciągu najbliższych ...
2013-01-21 Soft drinks
firmy:
Freshmarket
,
Żabka
Małopolska Izba Rolnicza walczy o łatwiejszy handel żywnością
Małopolscy rolnicy chcą tworzyć punkty sprzedaży bezpośredniej na wzór działających we Francji i Austrii. Chcą, by warzywa, owoce czy jaja trafiały z gospodarstw wprost do klientów. Myślą też o sprzedaży artykułów ...
2012-10-02 Soft drinks
Branża spożywcza boryka się z problemem spóźnionych płatności
Branża spożywcza, mimo stosunkowo wysokiego popytu, napotyka problemy z płynnością - producenci żywności nie otrzymali w ubiegłym miesiącu na czas 22% wartości należności. Przyczyną jest m.in. zmiana dystrybucji, na niekorzyść hurtowników ...
2011-09-26 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
[5]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [6]
› kiedykolwiek [98]
działy
› badania [78]
› promocje i PR [9]
› innowacje i nowości [6]
› zagranica [5]
› inwestycje [4]
› akwizycje i fuzje [4]
› makroekonomia [2]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [5]
› Biedronka [4]
› Carrefour [2]
› Aldi [1]
› Auchan [1]
› Dino [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Freshmarket [1]
› GH PL Plus [1]
› GK Specjał [1]
› Kaufland [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Netto [1]
› POLOmarket [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [80]
› słodycze i przekąski [80]
› inne produkty [56]
› owoce i warzywa [41]
› mięso i ryby [35]
› kawa i herbata [28]
marki
› Lubię [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA