KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
słodycze i przekąski
alkohol
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 200
Większość sieci handlowych ze spadkiem cen w sierpniu
Z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency wynika, że w sierpniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego zanotowała spadek na poziomie 17 zł w skali miesiąca ...
2024-09-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Dino
,
Kaufland
,
Lidl
,
POLOmarket
Wyniki sprzedaży w małych sklepach w lipcu
Jak wynika z danych PIH, w lipcu 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,5% wyższa niż rok wcześniej, natomiast liczba transakcji spadła o ponad 3% ...
2024-08-26 Soft drinks
Grupa Blix i NIQ ogłosili zwycięzców Euro 2024
W czasie Mistrzostw Europy w piłce nożnej wielu konsumentów stawia na podobne rozwiązania. Zdecydowanymi wygranymi Euro 2024 będą dyskonty i supermarkety. To właśnie do tych sklepów uda się w tym czasie ...
2024-06-14 Soft drinks
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w marcu 2024 r.
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w marcu 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,5% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-04-22 Soft drinks
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lutym 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,7% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-03-25 Soft drinks
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Spadła liczba transakcji w sklepach małoformatowych
W listopadzie 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,3% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła o 7% - wynika z danych PIH i ...
2023-12-21 Soft drinks
Stosunek Polaków do marek ukraińskich
Najnowszy raport Inquiry „Marki ukraińskie na polskim rynku” zestawia ze sobą wyniki badań zrealizowanych w 2 falach: w lipcu 2022 r. oraz w październiku 2023 r. Wynika z niego, że choć ...
2023-10-25 Soft drinks
Inflacja zmienia ranking najpopularniejszych marek FMCG
W najnowszym raporcie Listonic - Ranking Popularności Marek FMCG - analizie zostały poddane listy zakupów stworzone w języku polskim od sierpnia 2022 roku do końca lipca 2023 roku. Łącznie w tym ...
2023-10-23 Soft drinks
marki:
Jacobs
,
Mleczna Dolina
,
E.Wedel
,
Lay's
,
Actimel
,
Mlekpol
,
Berlinki
,
Łaciate
,
Kubuś
,
Zatecky
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
Darłowo, Łeba i Mielno – te trzy miejscowości łączą nie tylko piękne plaże, ale też zainteresowanie Polaków w okresie wakacyjnym. Właśnie te miasta okazały się również najpopularniejsze wśród klientów Biedronki, bo ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
×
Czerwiec w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w czerwcu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 5,8% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 6% w ...
2023-07-14 Soft drinks
Listonic publikuje analizę przywiązania do marek FMCG
Producenci leków, napojów oraz słodyczy mogą liczyć na największą lojalność Polaków na zakupach. Analiza list zakupowych użytkowników aplikacji Listonic wykazała, że zdecydowanie częściej jesteśmy jednak skłonni do eksperymentowania i sięgania po ...
2023-06-29 Soft drinks
Styczeń 2023 r. w małych sklepach
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w styczniu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 14,3% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 5% w ...
2023-02-15 Soft drinks
Wyższa cena obniża przywiązanie do marek
Konsumenci w Polsce najbardziej przywiązują się do marek słonych przekąsek, kosmetyków i alkoholu. Znacznie mniejsze znaczenie odgrywają marki pozostałych produktów spożywczych, zwłaszcza tłuszczy i produktów sypkich - wynika z raportu Ranking ...
2022-11-03 Soft drinks
Wyniki sklepów małoformatowych w sierpniu
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w sierpniu 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 17,5% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 6,4% w ...
2022-09-19 Soft drinks
Słabszy sezon letni napojów i lodów
Tegoroczne lato pod względem sprzedaży ilościowej było gorsze dla kategorii sezonowych. Piwa kupowaliśmy niewiele więcej niż rok temu, a napojów bezalkoholowych i lodów mniej. Wzrost obrotów wynikał przede wszystkim ze wzrostu ...
2022-09-16 Soft drinks
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Dwucyfrowe podwyżki cen wszystkich kategorii spożywczych
Z analizy ponad 40 tys. cen wynika, że w sierpniu 2022 r. zakupy w sklepach były droższe średnio o 23,7% niż rok wcześniej. Podwyżki na dwucyfrowym poziomie objęły wszystkie badane kategorie ...
2022-09-12 Soft drinks
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w lipcu
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lipcu 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 7,8% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 3% w ...
2022-08-18 Soft drinks
Polaków interesują ukraińskie produkty, choć ich nie znają
Tylko co piąty Polak jest w stanie wymienić jakiekolwiek marki ukraińskie, jednak produkty naszych sąsiadów chętnie widzielibyśmy na półkach polskich sklepów. Niemal 60% Polaków deklaruje chęć zakupu produktów ukraińskich marek sprowadzanych ...
2022-08-11 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
[10]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [9]
› kiedykolwiek [200]
działy
› handel [101]
› zagranica [32]
› promocje i PR [19]
› dostawcy [8]
› innowacje i nowości [6]
› inwestycje [5]
› makroekonomia [5]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [7]
› Lidl [5]
› Carlsberg [2]
› Carrefour [2]
› Grupa Żywiec [2]
› Kompania Piwowarska [2]
› Lotte Wedel [2]
› AB InBev [1]
› Aldi [1]
› Auchan [1]
› Browar Kasztelan [1]
› Coca-Cola [1]
› Dino [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Gemius [1]
› Grupa Maspex [1]
› Intersnack Poland [1]
› Kaufland [1]
› Lubella [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Netto [1]
› PepsiCo [1]
› Perła Browary Lubelskie [1]
› Pernod Ricard [1]
› POLOmarket [1]
› Tymbark [1]
› Van Pur [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [156]
› mleko [136]
› inne produkty [121]
› owoce i warzywa [90]
› mięso i ryby [79]
› kawa i herbata [71]
marki
› E.Wedel [3]
› Lay's [3]
› Tymbark [3]
› Kubuś [2]
› Lubella [2]
› Tyskie [2]
› Actimel [1]
› Berlinki [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Desperados [1]
› Donner [1]
› Dr.Oetker [1]
› Ferrero Rocher [1]
› Finlandia [1]
› Intersnack [1]
› Jacobs [1]
› Kasztelan [1]
› Kinder [1]
› Knoppers [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Lipton [1]
› Magnum [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Perła [1]
› Piątnica [1]
› Raffaello [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Tic Tac [1]
› Tiger [1]
› Zatecky [1]
› Żubr [1]
› Żywiec [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA