KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
innowacje i nowości
Roots
alkohol
Liczba wyszukanych artykułów: 27
Specjal w nowej butelce i szacie graficznej
Piwo z Browaru w Elblągu, od wiosny tego roku dostępne jest w nowych opakowaniach. Nowa butelka zwrotna oraz odświeżona etykieta podkreślają regionalny charakter piwa. Opakowanie ma unikalny kształt i charakterystyczny ...
2020-05-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
VMLY&R
,
Wilk Studio
marki:
Specjal
Specjal w nowej butelce i szacie graficznej
×
Królewskie rusza z nową kampanią
Marka Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest jednym z symboli miasta. Świadczą o tym wyniki sprzedaży - Królewskie jest jedną z najsilniejszych marek regionalnych w kraju i numerem ...
2019-02-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Królewskie rusza z nową kampanią
×
poprzedni
następny
Marka Leżajsk wspiera siatkarzy
21 stycznia wystartowała akcja marki Leżajsk "Wszyscy Murem za Asseco Resovią". Do sklepów w woj. podkarpackim trafiła limitowana seria puszek piwa Leżajsk Pełne z wizerunkami siatkarzy Asseco Resovii - sportowej wizytówki ...
2019-01-25 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Just
,
Roots
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Marka Leżajsk wspiera siatkarzy
×
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
Regionalna marka Leżajsk (Grupa Żywiec) przygotowała pierwszą na rynku piwa aktywację z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości. Limitowana edycja piwa Leżajsk Pełne trafiła do sprzedaży w kwietniu, a jej rozwinięciem są historie ukryte ...
2018-06-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
×
Piwo Królewskie zachęca od odkrywania Warszawy
Marka Królewskie po raz kolejny zaprasza do odkrywania charakteru stołecznych dzielnic. Najbardziej warszawska piwna marka wypuściła na rynek limitowaną kolekcję opakowań z oryginalnymi piktogramami przedstawiającymi lokalne symbole Warszawy. Do znanych ...
2018-02-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Piwo Królewskie zachęca od odkrywania Warszawy
×
Grupa Żywiec promuje nowego Desperadosa
Marka Desperados to lider rynku piw smakowych i piw międzynarodowych premium w Polsce od kilku lat. Marka, która powstała jako połączenie piwa i tequili, w lipcu wprowadza wariant o smaku tequili ...
2017-07-22 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Cream
,
K2
,
Roots
,
SMG MediaVest
marki:
Desperados
Grupa Żywiec promuje nowego Desperadosa
×
Nowy wariant marki Heineken w Polsce
Na nasyconym rynku piwa coraz większą rolę odgrywają trendy konsumenckie. Żyjący aktywnie Polacy szukają dla siebie nowych rozwiązań, pozwalających godzić obowiązki z możliwością sięgania po ulubiony trunek. Rośnie też popularność piw ...
2017-03-23 Food & drinks
firmy:
Heineken
,
Roots
,
Starcom
marki:
Heineken
Nowy wariant marki Heineken w Polsce
×
poprzedni
następny
Królewskie rozpoczyna nową kampanię w Warszawie
Królewskie - największa marka w Warszawie i na Mazowszu startuje z nową kampanią dedykowaną każdej dzielnicy, w której zachęca mieszkańców do odkrywania wyjątkowych miejsc. - Każda z dzielnic ma swój ...
2017-03-23 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Good Looking Studio
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Królewskie rozpoczyna nową kampanię w Warszawie
×
poprzedni
następny
Strongbow wprowadził butelkę w nowej pojemności
Marka cydru numer 1 na świecie, wychodząc naprzeciw preferencjom klientów, obok dotychczasowego opakowania 330 ml, dla smaku Gold Apple wprowadza nową, większą butelkę o pojemności 800 ml. Cydr Strongbow w ...
2017-03-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Insignia
,
Roots
,
Starcom
marki:
Strongbow
Jubileuszowa puszka Królewskiego wchodzi do sklepów
Po raz pierwszy w historii marki Królewskie konsumenci zadecydowali o wyglądzie limitowanej edycji puszki. Marka, która od ponad 10 lat jest sponsorem piłkarskiej drużyny Legii Warszawa, po raz kolejny włączyła się ...
2016-10-27 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Point of View
,
Roots
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Jubileuszowa puszka Królewskiego wchodzi do sklepów
×
Żywiec Szampańskie na 160-lecie Browaru
W tym roku przypada 160-lecie Arcyksiążęcego Browaru w Żywcu. Piwowarzy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej postanowili uczcić tę rocznicę przygotowując limitowaną edycję piwa Żywiec Szampańskie. Od października produkt dostępny będzie w sklepach ...
2016-10-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Just
,
Roots
,
Starcom
marki:
Żywiec
Żywiec Szampańskie na 160-lecie Browaru
×
Marka Żywiec świętuje jubileusz
W tym roku Żywiec świętuje okrągły jubileusz i z tej okazji pod hasłem "Chce się Ż od 160 lat" marka rozpoczęła kampanię, w której manifestuje nieustającą radość z życia. W ...
2016-09-29 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Just
,
Ogilvy & Mather
,
Opus Film
,
Roots
,
Starcom
marki:
Żywiec
Paulaner świętuje Oktoberfest
Zbliża się największe święto bawarskiego piwa. Oktoberfest będzie w tym roku celebrowany od 17 września do 3 października. Siła tradycji Oktoberfest jest tak wielka, że święto to obchodzone jest już na ...
2016-09-08 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Cream
,
Horeca Strategies
,
Przeagencja
,
Roots
marki:
Paulaner
Paulaner świętuje Oktoberfest
×
poprzedni
następny
Marka Leżajsk podkreśla, że warto zwolnić
W najnowszej kampanii reklamowej regionalna marka piwa, wywodząca się z Podkarpacia, odwołuje się do spokojnej natury i zaprasza do nieśpiesznego smakowania przyjemności. W kampanii "Wolno wolno" marka podkreśla, że wolno i ...
2016-08-03 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Focus Media Group
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Marka Dziki Sad rozpoczyna kampanię telewizyjną
Rusza kampania reklamująca nowość z portfolio Grupy Żywiec. W ramach kampanii w telewizji będzie emitowana seria filmów o nieprzeciętnej rodzinie, ich sadzie oraz małej, szalonej manufakturze. To lekka historia o tym ...
2016-07-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Ogilvy & Mather
,
Opus Film
,
Roots
,
Starcom
marki:
Dziki Sad
Marka Dziki Sad rozpoczyna kampanię telewizyjną
×
Rusza letnia akcja marki EB
Rusza HEL SPOT, miejsce nad Bałtykiem do którego sponsor - marka EB (Grupa Żywiec) zaprasza wszystkich spragnionych dobrej zabawy, muzyki i relaksu w wakacyjnej atmosferze. HEL SPOT to także nowa platforma ...
2016-07-11 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Live
,
Opus Film
,
Roots
,
Starcom
,
Wilk Studio
marki:
EB
Rusza letnia akcja marki EB
×
Połączenie piwa i cydru od Grupy Żywiec
Grupa Żywiec zaprezentowała nową markę napoju - Dziki Sad. Jest to połączenie piwa z napojem o smaku cydru, które wyróżnia orzeźwiający smak jabłek. Nowość jest promowana jako napój na letnie upały ...
2016-05-30 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Ogilvy & Mather
,
Roots
,
Starcom
marki:
Dziki Sad
Połączenie piwa i cydru od Grupy Żywiec
×
Dwa nowe warianty regionalnej marki piwa w całej Polsce
W czerwcu na rynek wchodzą dwa nowe warianty piwa Leżajsk - Chmielowe Pils oraz Pszeniczne Klarowne. Piwa które powstają w należącym do Grupy Żywiec browarze w Leżajsku, od 1 czerwca będą ...
2016-05-23 Soft drinks
firmy:
Browar Leżajsk
,
Grupa Żywiec
,
Roots
,
Starcom
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Dwa nowe warianty regionalnej marki piwa w całej Polsce
×
Królewskie Niefiltrowane wchodzi na rynek
Jedna z najsilniejszych marek regionalnych w kraju wprowadza nowy wariant: Królewskie Niefiltrowane. Poszerzenie rodziny Królewskiego to odpowiedź na rosnące zainteresowanie konsumentów ciekawymi smakami. Nowy wariant pojawi się na rynku w kwietniu ...
2016-04-21 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Point of View
,
Roots
,
Starcom
marki:
Królewskie
Królewskie Niefiltrowane wchodzi na rynek
×
Bezalkoholowy radler Warki w innowacyjnym opakowaniu
Grupa Żywiec poszerza portfolio marki Warka o Radler 0,0% w innowacyjnym opakowaniu. Firma wchodzi na półki z napojami orzeźwiającymi. - Od kwietnia 2016 r. dorośli miłośnicy orzeźwienia o smaku piwnej ...
2016-04-20 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Global
,
Hypercrew
,
Roots
,
Starcom
marki:
Warka
Bezalkoholowy radler Warki w innowacyjnym opakowaniu
×
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [27]
działy
› promocje i PR [23]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [26]
› Browar Leżajsk [1]
› Heineken [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [2]
firmy marketingowe
› Roots [27]
› Starcom [19]
› Just [17]
› Wilk Studio [10]
› Gong [5]
› Ogilvy & Mather [4]
› Opus Film [4]
› Twin [4]
› Hypercrew [3]
› Cream [2]
› Global [2]
› Golden Submarine [2]
› Insignia [2]
› Men at Work [2]
› Point of View [2]
› BNA [1]
› Focus Media Group [1]
› Goh [1]
› Good Looking Studio [1]
› Horeca Strategies [1]
› K2 [1]
› Live [1]
› Przeagencja [1]
› SMG MediaVest [1]
› Top-Art [1]
› VMLY&R [1]
marki
› Królewskie [5]
› Leżajsk [4]
› Warka [4]
› Żywiec [3]
› Dziki Sad [2]
› EB [2]
› Specjal [2]
› Brackie [1]
› Desperados [1]
› Heineken [1]
› Paulaner [1]
› Strongbow [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA