KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
handel
alkohol
Liczba wyszukanych artykułów: 262
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych w czerwcu
Jak wynika z danych CMR, w czerwcu 2019 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 7,5% wyższa niż w maju 2019 r., natomiast liczba transakcji wzrosła ...
2019-07-18 Soft drinks
Poprawa obrotów małych sklepów w maju
Jak wynika z danych CMR, w maju 2019 r. obroty sklepów małoformatowych do 300 m2 były o 2% wyższe niż w kwietniu, a liczba transakcji zwiększyła się o 3%. W porównaniu ...
2019-06-18 Soft drinks
Poprawa obrotów małych sklepów w maju
×
Sklepy zwiększają promocje piw bezalkoholowych i smakowych
W porównaniu do I kwartału 2018 r. o 19% wzrosła promocja piw w sieciach handlowych. Najbardziej w górę poszły piwa bezalkoholowe - aż o 90% oraz smakowe. Udział tych ostatnich w ...
2019-06-04 Soft drinks
Marcowa sprzedaż w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR i PIH, w marcu 2019 r. liczba transakcji w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o prawie 17% wyższa niż w lutym, co przełożyło się na ...
2019-04-26 Soft drinks
JF Hillebrand o potrzebach rynku napojów
Grupa JF Hillebrand, światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze rynku alkoholi i napojów, kilka razy w roku analizuje zmieniające się potrzeby i wyzwania tej branży, aby dostosować łańcuchy dostaw do ...
2019-03-28 Soft drinks
firmy:
JF Hillebrand
JF Hillebrand o potrzebach rynku napojów
×
Lutowa sprzedaż w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR i PIH, w lutym 2019 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 w porównaniu do lutego 2018 r. wzrosła o 10%, a liczba ...
2019-03-25 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Sprzedaż w małych sklepach w styczniu 2019 r.
Jak wynika z danych PIH i CMR, w styczniu 2019 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 w porównaniu do stycznia 2018 r. wzrosła o 6,3%, chociaż liczba ...
2019-02-18 Soft drinks
Grudniowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak pokazują dane CMR i Polskiej Izby Handlu, w grudniu 2018 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,5% wyższa niż rok wcześniej, mimo iż liczba ...
2019-01-21 Soft drinks
Trendy żywieniowe na 2019 rok wg CMR
- Dania gotowe, zdrowe produkty, a do tego bezalkoholowe piwa to najsilniejsze ubiegłoroczne trendy, które zapewne będą umacniały się w kolejnych latach - uważają analitycy firmy badawczej CMR. - Skłonność ...
2019-01-17 Soft drinks
Estończycy wydają na alkohol najwięcej w UE
Eurostat opublikował dane dotyczące wydatków europejskich gospodarstw domowych na alkohol. Najwyższy procent wydatków na te produkty w ogólnej strukturze wydatków zanotowano w Estonii. Z raportu europejskiej agencji statystycznej wynika, że ...
2019-01-03 Soft drinks
Estończycy wydają na alkohol najwięcej w UE
×
Polacy wydadzą na organizację świąt prawie 24 mld PLN
Średnie wydatki polskiej rodziny na tegoroczne obchody Bożego Narodzenia wzrosną wobec ubiegłorocznych o niemal 140 PLN. Jeszcze wyższe będą w przypadku tych gospodarstw domowych, które zasilane są świadczeniem Rodzina 500 plus ...
2018-12-13 Soft drinks
Wzrost sprzedaży w małych sklepach w październiku
Jak wynika z danych PIH i CMR, w październiku 2018 r. obroty sklepów małoformatowych do 300 m2 były o 2,2% wyższe niż we wrześniu i o 5,1% wyższe niż w październiku ...
2018-11-21 Soft drinks
Wzrost sprzedaży w sklepach małoformatowych
Wartość sprzedaży sklepów małoformatowych we wrześniu br. wzrosła o 5,7% r/r, a w ujęciu miesięcznym spadła o 9,7%, wynika z danych Centrum Monitorowania Rynku. Jak podaje Polska Izba Handlu (za ...
2018-10-18 Soft drinks
Producenci wódek w rankingu Eurocash i PIH
Gdyby ranking producentów wódki zależał wyłącznie od wartości sprzedaży poszczególnych wódek w polskich sklepach małopowierzchniowych, to zdecydowanie wygrałaby grupa Roust (CEDC), przed firmą Stock i Marie Brizard. Jednak Grupa Eurocash we ...
2018-09-20 Food & drinks
firmy:
AWW Fabryka Wódek i Nalewek
,
Brown-Forman
,
CEDC
,
Dębowa Polska
,
Diageo
,
Eurocash
,
Marie Brizard Wine & Spirits
,
Polmos Bielsko-Biała
,
Stock Polska
,
Stumbras
,
Wyborowa Pernod Ricard
Producenci wódek w rankingu Eurocash i PIH
×
Sierpniowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak podaje Polska Izba Handlu (za CMR), w sierpniu 2018 r., całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 0,7% wyższa niż w lipcu 2018 r. i o ...
2018-09-20 Soft drinks
Nielsen podsumował polski rynek alkoholowy
Rynek napojów alkoholowych odpowiada za 20% całej sprzedaży produktów FMCG w Polsce. Siedem na dziesięć marek z największą sprzedażą wartościową w 2017 roku wywodzi się z branży napojów alkoholowych. Alkohole ...
2018-08-06 Food & drinks
Nielsen podsumował polski rynek alkoholowy
×
Boom w segmencie piwa bezalkoholowego
Pierwsze półrocze 2018 r. okazało się pomyślne dla branży alkoholowej. Wzrosty sprzedaży na poziomie 10% osiągnął segment rumu i whisky, ginu 8%, a piwa 6%. Regordzistą jest jednak piwo bezalkoholowe, którego ...
2018-08-06 Soft drinks
Ukraińcy w Polsce kupują żywność w dyskontach
Większość Ukraińców mieszkających w Polsce (59%) wiąże swoją przyszłość z naszym krajem. Trzy czwarte ma stałą pracę, co trzeci pracuje w swoim zawodzie. Zakupy spożywcze najczęściej robią w dyskontach. Większość z ...
2018-08-06 Soft drinks
„Polacy w świecie wina 2018” - raport Makro Polska
62% Polaków deklaruje, że pije wino, a rocznie wypijamy 400 mln litrów tego trunku. Za butelkę płacimy do 30 zł, przy wyborze kierujemy się smakiem, a najchętniej pijemy je w domu ...
2018-07-24 Food & drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
„Polacy w świecie wina 2018” - raport Makro Polska
×
poprzedni
następny
[1]
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
[14]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [6]
› ostatni rok [14]
› kiedykolwiek [262]
działy
› promocje i PR [23]
› zagranica [18]
› inwestycje [9]
› innowacje i nowości [9]
› akwizycje i fuzje [6]
› makroekonomia [4]
› dostawcy [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [12]
› Lidl [12]
› Ambra [8]
› Grupa Żywiec [7]
› Carlsberg [6]
› CEDC [6]
› Eurocash [5]
› Kompania Piwowarska [5]
› Henkell Freixenet [4]
› Bacardi-Martini [3]
› Bartex [3]
› Brown-Forman [3]
› Diageo [3]
› Stock Polska [3]
› Żabka [3]
› Agropol [2]
› Auchan [2]
› Carrefour [2]
› Coca-Cola [2]
› Dębowa Polska [2]
› Grupa Maspex [2]
› JF Hillebrand [2]
› JNT Group [2]
› Kondrat Wina Wybrane [2]
› Makro Cash & Carry [2]
› Marie Brizard Wine & Spirits [2]
› Perła Browary Lubelskie [2]
› Pernod Ricard [2]
› PGS [2]
› Stumbras [2]
› Tesco [2]
› Al.Capone [1]
› Aldi [1]
› AWW Fabryka Wódek i Nalewek [1]
› Azbuka Wkusa [1]
› Beam Inc. [1]
› Browar Cornelius [1]
› Browar Kasztelan [1]
› Browar Namysłów [1]
› Dino [1]
› E.Leclerc [1]
› Elite Cafe [1]
› Freshmarket [1]
› Gallo Vineyards [1]
› Gemius [1]
› Intersnack Poland [1]
› Jupiter [1]
› Kaufland [1]
› Lotte Wedel [1]
› Magnit [1]
› McDonald's [1]
› Mid Europa Partners [1]
› Netto [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› Organic Vodka Group [1]
› Partner Center [1]
› PepsiCo [1]
› Pilsweizer [1]
› Polmos Bielsko-Biała [1]
› POLOmarket [1]
› Red Bull [1]
› Roust Inc. [1]
› Saimaa Beverages Oy [1]
› Shot Market [1]
› Stock [1]
› Van Pur [1]
› Wyborowa Pernod Ricard [1]
› X5 Retail Group [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [117]
› słodycze i przekąski [101]
› mleko [78]
› inne produkty [66]
› owoce i warzywa [47]
› mięso i ryby [39]
› kawa i herbata [33]
firmy marketingowe
› DDB & Tribal [1]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [1]
› Starcom [1]
› Tequila [1]
› Zenith [1]
marki
› Warka [6]
› Tyskie [5]
› Żubr [3]
› Żywiec [3]
› Carlo Rossi [2]
› Carlsberg [2]
› Cin&Cin [2]
› Coca-Cola [2]
› Desperados [2]
› Dorato [2]
› Fresco [2]
› Harnaś [2]
› Lech [2]
› Lubelska [2]
› Martini [2]
› Mionetto [2]
› Okocim [2]
› Somersby [2]
› Soplica [2]
› Tymbark [2]
› Żołądkowa Gorzka [2]
› Żubrówka [2]
› Ballantine's [1]
› Boiko Alus [1]
› Czysta de Luxe [1]
› Dębowe [1]
› Donner [1]
› Faktoria Win [1]
› Gin Lubuski [1]
› Giovanni Vagabondo [1]
› Grzaniec Galicyjski [1]
› Intersnack [1]
› Jack Daniel's [1]
› Jagermeister [1]
› Johnnie Walker [1]
› Kadarka [1]
› Kasztelan [1]
› Krupnik [1]
› Kubuś [1]
› Lay's [1]
› Marconi [1]
› MichelAngelo [1]
› Mogen David [1]
› Pedros [1]
› Perła [1]
› Piccolo [1]
› Rebel [1]
› Red Bull [1]
› Redd's [1]
› Seagrams [1]
› Siewiernoje Igristoje [1]
› Sobieski [1]
› Sowietskoje Igristoje [1]
› Tatra [1]
› Tiger [1]
› Wojak [1]
› Zatecki Gus [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA