KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Lidl
alkohol
Liczba wyszukanych artykułów: 14
Większość sieci handlowych ze spadkiem cen w sierpniu
Z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency wynika, że w sierpniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego zanotowała spadek na poziomie 17 zł w skali miesiąca ...
2024-09-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Dino
,
Kaufland
,
Lidl
,
POLOmarket
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Produkty tłuszczowe podrożały o ponad 40%
Koszyk minimalny drożał w styczniu i lutym o odpowiednio 5,4% i 4% w skali roku - wynika z badania i raportu Koszyk Zakupowy ASM Sales Force Agency. Spośród dziesięciu analizowanych sieci ...
2022-03-22 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Wyniki XII edycji Superbrands
Ogłoszono wyniki XII edycji Superbrands. W Polsce po raz pierwszy marki oceniali tylko konsumenci. Dotychczas o przyznaniu wyróżnień decydowało grono ekspertów marketingu, a konsumenci stopniowo zyskiwali możliwość oddawania głosów, aż do ...
2017-11-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
marki:
Tymbark
,
Milka
,
E.Wedel
,
Finlandia
,
Dr.Oetker
,
Lipton
,
Piątnica
,
Lubella
Co czwarty Polak kupuje wino w Lidlu
Co czwarty pełnoletni Polak pytany o nazwy sklepów, w których kupuje wino, mówi "Lidl". Wskazują na to wyniki badań przeprowadzonych we wrześniu tego roku przez Millward Brown na zlecenie Lidl Polska ...
2014-10-02 Food & drinks
firmy:
Lidl
Wyniki konkursu Effie 2013
W tegorocznym konkursie Effie nagrodę Grand Prix przyznano za kampanię "5 Stadion" piwa Tyskie (Kompania Piwowarska). Ogółem wręczono 6 złotych nagród, 13 srebrnych i 19 brązowych. Agencją reklamową roku została DDB ...
2013-10-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Kompania Piwowarska
,
Lidl
,
DDB & Tribal
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Starcom
,
Tequila
marki:
Tymbark
,
Tyskie
Lidl zbadał kulturę konsumpcji wina
Roczne spożycie wina w Polsce w 2012 r. wyniosło 100 mln litrów, a według prognoz Euromonitor International, w 2017 r. ma przekroczyć 140 mln l. Alkohol ten zyskuje więc w naszym ...
2013-10-09 Soft drinks
firmy:
Lidl
W dyskontach sprzedaje się połowę wina w Polsce
Spożycie wina gronowego (z wyłączeniem musującego) w Polsce wynosi obecnie 3-5 litrów per capita, a wydatki na nie sięgają ponad 1,5 mld PLN. Według prognoz firmy Euromonitor International, do 2017 r ...
2013-09-30 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Sklepy dyskontowe liderem sprzedaży wina
Wartość rynku wina w Polsce wzrosła w 2012 r. do 1,95 mld PLN, co oznacza wzrost o 140 mln PLN w stosunku do roku poprzedniego. Przeciętny Polak wypija 3,1 litra tego ...
2013-08-05 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Lidl wierzy w rynek wina
W Polsce sprzedaż win będzie systematycznie rosnąć. Prognozy Euromonitor International na temat tego rynku wskazują, że w ciągu czterech lat można liczyć na ponad 30% wzrost sprzedaży klasycznych win gronowych, która ...
2012-10-24 Soft drinks
firmy:
Lidl
Dyskonty przyczyniły się do wzrostu popytu na wino
Wino jest alkoholem coraz chętniej kupowanym w Polsce. Sięga po nie co pewien czas już 63% konsumentów. Do wzrostu popularności win przyczyniła się m.in. polityka sieci sklepów dyskontowych, które rozszerzyły swoją ...
2012-09-27 Food & drinks
firmy:
Lidl
Superbrands Polska nagrodziło najsilniejsze marki
Podczas piątkowej Gali Finałowej w warszawskim hotelu Sheraton przedstawiciele najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych odebrali statuetki Superbrands 2012. Nagroda honorowa dla marki, która dzięki swojemu zaangażowaniu społecznemu zyskała uznanie w kraju ...
2012-05-29 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
KFC
,
Lidl
,
Mokate
,
Real
,
New Communications
marki:
Żywiec
,
Mokate
,
Muszynianka
,
Cisowianka
,
Mlekovita
Rynek wina rośnie dzięki dyskontom
Dane opublikowane przez firmę badawczą Nielsen wskazują, że w 2011 wydatki Polaków na wina wzrosły o 4%. Gdyby jednak z tych wyników wyłączyć sprzedaż w sklepach dyskontowych (głównie Bedronce i Lidlu) ...
2012-02-27 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [14]
działy
› handel [12]
› promocje i PR [4]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [8]
› Carrefour [2]
› Aldi [1]
› Auchan [1]
› Dino [1]
› Grupa Maspex [1]
› Kaufland [1]
› KFC [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Mokate [1]
› Netto [1]
› POLOmarket [1]
› Real [1]
kategorie rynkowe
› mleko [6]
› napoje bezalkoholowe [5]
› słodycze i przekąski [5]
› inne produkty [5]
› kawa i herbata [3]
› owoce i warzywa [2]
› mięso i ryby [2]
firmy marketingowe
› DDB & Tribal [1]
› New Communications [1]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [1]
› Starcom [1]
› Tequila [1]
marki
› Tymbark [2]
› Cisowianka [1]
› Dr.Oetker [1]
› E.Wedel [1]
› Finlandia [1]
› Lipton [1]
› Lubella [1]
› Milka [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› Muszynianka [1]
› Piątnica [1]
› Tyskie [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA