KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
kiedykolwiek
Just
alkohol
Liczba wyszukanych artykułów: 67
Somersby rusza z długofalową kampanią przyjazną zapylaczom
Pod koniec maja rozpoczęła się komunikacja kampanii edukacyjnej „Zapylamy z pomocą”, zainicjowanej przez Somersby i Fundację Pszczoła Musi Być. Marka z portfolio Carlsberg Polska szerzy wiedzę o zapylaczach i tworzy ogrody ...
2023-06-21 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
2koma7
,
Initiative
,
Just
,
Webrange
marki:
Somersby
Somersby rusza z długofalową kampanią przyjazną zapylaczom
×
Nowi goście w kolejnej odsłonie kampanii marki Okocim
Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Okocim przedstawiająca nowe, cztery warianty smakowe 4,5%. W reklamie spotkamy znanego już Przekocura i nowych bohaterów, którzy przybyli do niezwykłego baru Okocim. Marka Okocim ...
2022-05-30 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
Initaitive
,
Just
,
Men at Work
,
OTO
marki:
Okocim
Startuje nowa kampania reklamowa marki Okocim
Wystartowała nowa kampania marki Okocim. Jej pierwszą odsłoną będzie reklama wariantów smakowych piw bezalkoholowych Okocimia: Limonka z miętą 0,0%, Mango z marakują 0,0%, Ciemna Wiśnia 0,0% i Sycylijska Pomarańcza 0,0% ...
2022-05-09 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
Initaitive
,
Just
,
Man at Work
,
OTO
marki:
Okocim
Startuje nowa kampania reklamowa marki Okocim
×
Żywiec promuje piwo bezalkoholowe
Nowy spot bezalkoholowego piwa Żywiec wskazuje, że można się nim cieszyć wszędzie, gdzie tylko ma się ochotę. To także manifestacja pozytywnych emocji wpisanych w DNA marki, zgodnie z hasłem: "Chce się ...
2020-05-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Specjal w nowej butelce i szacie graficznej
Piwo z Browaru w Elblągu, od wiosny tego roku dostępne jest w nowych opakowaniach. Nowa butelka zwrotna oraz odświeżona etykieta podkreślają regionalny charakter piwa. Opakowanie ma unikalny kształt i charakterystyczny ...
2020-05-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
VMLY&R
,
Wilk Studio
marki:
Specjal
Specjal w nowej butelce i szacie graficznej
×
Nowa kampania reklamowa marki Żywiec
"Po prostu Ż" - to hasło nowej kampanii reklamowej Żywca. Marka po raz kolejny udowadnia, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale by czerpać z niego radość ...
2020-03-18 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Żywiec wprowadza dwie nowe piwne specjalności
Browarnicy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej uwarzyli dwa nowe piwa, będące interpretacją klasycznych stylów piwnych - Żywiec Wiedeński Lager oraz Żywiec Pszeniczne IPA. - Kategoria piwnych stylów od lat rozwija się ...
2020-03-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Żywiec wprowadza dwie nowe piwne specjalności
×
poprzedni
następny
Ruszyła loteria marki Królewskie
Ruszyła kolejna odsłona loterii promocyjnej piwa Królewskie, która związana jest z klubem Legia Warszawa. Do wygrania jest piwo lub koszulki w barwach Legii z nazwą własnej dzielnicy lub miejscowości. Promocję wspiera ...
2019-07-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
marki:
Królewskie
Historia warszawskich dzielnic w kampanii piwa Królewskie
Limitowana kolekcja dzielnicowych puszek, szeroka kampania outdoorowa oraz niestandardowa akcja digitalowa, do której kluczem są butelki z nazwami dzielnic. Królewskie wystartowało właśnie z nową odsłoną kampanii "Odkrywaj Warszawę dzielnicami". Kiedy ...
2019-04-18 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin.digital collectitve
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Historia warszawskich dzielnic w kampanii piwa Królewskie
×
Rusza nowa loteria marki Żywiec
Marka Żywiec rozpoczęła nową loterię, w której codziennie do wygrania są atrakcyjne nagrody: 10.000 zł, podwójne zaproszenia na finałowy koncert Męskiego Grania, słuchawki JBL, głośniki bezprzewodowe JBL oraz karty prezentowe i ...
2019-04-15 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Rusza nowa loteria marki Żywiec
×
Żywieccy browarnicy w nowym spocie
Piwowarzy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej nieustannie poszukują nowych smaków, odkrywając przed konsumentami bogactwo piwnego świata. Praca żywieckich browarników została zaprezentowana w nowym spocie marki, będącym kwintesencją hasła Chce się Ż ...
2019-03-25 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Just
,
Opus Film
,
Starcom
,
Televisor
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Królewskie rusza z nową kampanią
Marka Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest jednym z symboli miasta. Świadczą o tym wyniki sprzedaży - Królewskie jest jedną z najsilniejszych marek regionalnych w kraju i numerem ...
2019-02-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Królewskie rusza z nową kampanią
×
poprzedni
następny
Marka Leżajsk wspiera siatkarzy
21 stycznia wystartowała akcja marki Leżajsk "Wszyscy Murem za Asseco Resovią". Do sklepów w woj. podkarpackim trafiła limitowana seria puszek piwa Leżajsk Pełne z wizerunkami siatkarzy Asseco Resovii - sportowej wizytówki ...
2019-01-25 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Just
,
Roots
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Marka Leżajsk wspiera siatkarzy
×
Kolejna aktywacja marki Żywiec
Marka Żywiec rozpoczęła aktywację Godzinę Mistrzów Ż, podczas której codziennie do wygrania są ręcznie robione zegarki oraz szklanki do serwowania specjalności Żywca. Bohaterami kampanii i konkursu "Godzina Mistrzów Ż" są ...
2018-12-03 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Kolejna aktywacja marki Żywiec
×
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
Regionalna marka Leżajsk (Grupa Żywiec) przygotowała pierwszą na rynku piwa aktywację z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości. Limitowana edycja piwa Leżajsk Pełne trafiła do sprzedaży w kwietniu, a jej rozwinięciem są historie ukryte ...
2018-06-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
×
Wraca największa akcja promocyjna Żywca
Po sukcesie zeszłorocznej loterii marka Żywiec startuje z kolejną edycją. Pula nagród gwarantowanych jest w tym roku jeszcze większa i wynosi 5,7 mln zł. Loteria "Ustaw sobie Ż" startuje 19 ...
2018-04-19 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
G3
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Wraca największa akcja promocyjna Żywca
×
Piwo Królewskie zachęca od odkrywania Warszawy
Marka Królewskie po raz kolejny zaprasza do odkrywania charakteru stołecznych dzielnic. Najbardziej warszawska piwna marka wypuściła na rynek limitowaną kolekcję opakowań z oryginalnymi piktogramami przedstawiającymi lokalne symbole Warszawy. Do znanych ...
2018-02-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Piwo Królewskie zachęca od odkrywania Warszawy
×
Rusza promocja Królewskiego Niefiltrowanego
Marka Królewskie Niefiltrowane po raz kolejny daje konsumentom okazję, by poczuć klimat dawnej Warszawy. W trwającej od 15 sierpnia promocji "Zgarniaj klawe fanty" kody spod kapsli wymieniać można na nagrody ...
2017-08-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
SMG MediaVest
,
Twin
marki:
Królewskie
Rusza promocja Królewskiego Niefiltrowanego
×
Ustaw sobie Ż z Żywcem
Rozpoczęła się nowa aktywacja marki piwa Żywiec. Grupa Żywiec promuje ją loterią konsumencką pod hasłem "Ustaw sobie Ż". Aby wziąć udział w loterii, trzeba kupić dowolne piwo Żywiec i sprawdzić ...
2017-06-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
G3
,
Just
,
Roots
,
SMG MediaVest
,
VML
marki:
Żywiec
Milion piw i koszulki Legii w promocji Królewskiego
W województwie mazowieckim i lubelskim ruszyła loteria typu instant win "Otwórz się na wygrywanie!" marki piwa Królewskie (Grupa Żywiec). Konsumenci mogą wygrać ponad milion nagród - piw i koszulek meczowych Legii ...
2017-06-02 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
marki:
Królewskie
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
działy
› innowacje i nowości [16]
› badania [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [64]
› Carlsberg [3]
› PepsiCo [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [2]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Just [67]
› Starcom [47]
› Roots [42]
› Gong [13]
› Opus Film [12]
› Men at Work [11]
› Wilk Studio [8]
› 2012 [7]
› Hope [7]
› Twin [7]
› VMLY&R [7]
› Film Produkcja [6]
› G3 [6]
› Hypercrew [6]
› Macroscope OMD [6]
› Ogilvy & Mather [5]
› Pride and Glory [5]
› The Digitals [5]
› Global [3]
› Point of View [3]
› TBWA PR [3]
› DDB & Tribal [2]
› Focus Media Group [2]
› Golden Submarine [2]
› Initaitive [2]
› Insignia [2]
› Man at Work [2]
› MH Art [2]
› OTO [2]
› Polymus [2]
› SMG MediaVest [2]
› VML [2]
› 24/7PR [1]
› 2koma7 [1]
› Brave [1]
› Goh [1]
› Good Looking Studio [1]
› H2O [1]
› Heart & Brain [1]
› Initiative [1]
› OMD Media Direction [1]
› On Board [1]
› Opus B [1]
› Papaya Films [1]
› Syzygy [1]
› Televisor [1]
› Top-Art [1]
› Twin.digital collectitve [1]
› Webrange [1]
marki
› Żywiec [20]
› Warka [17]
› Królewskie [10]
› Leżajsk [4]
› Brackie [3]
› Okocim [2]
› Specjal [2]
› Tatra [2]
› EB [1]
› Lay's [1]
› Paulaner [1]
› Somersby [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA